Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedreig stemgeluiden in de ochtend

• Rudy van Etten

In de ochtend zijn er altijd bedreig geluiden te horen. Op dit moment ben ik gegijzeld. Er zijn praat insecten in het gebouw. Ik word binnen een korte tijd vastgebonden afgevoerd door politie of door ontvoerders. Ik moet dingen doen.

Stemhebbende geluiden; De regering van nederland ontkent nog steeds dat stemhebbende geluiden bestaan en dat hier rekening mee word gehouden. Het word genegeerd.

Normaal gesproken wacht ik bijna geluidloos tot er vriendelijke mensen wakker zijn. Dit is meestal als er jongeren naar school gaan. In de tussentijd hoor ik bedreig geluiden.

Mensen in de wijk hier willen niet echt met elkaar communiceren. Met computers werken ze nauwelijks. Als iemand een kraan gebruikt dan kan de geluids galm in je oren vallen. Dit geluid kan als een stuur precies op je oren gericht blijven jaren achter elkaar en overal waar je bent(dirigeren) je zou nooit meer iemand of iets echts kunnen horen. (handleidingen natuur)

Stemhebbende geluiden zijn : elk geluid wat bestaan kan. De mooiste film muziek en de engste oorlog verslag geving bij je deur.

Het engste is dat politie bv genoemd moet worden als het eng is en dat ze de slechte personen zijn omdat stemhebbende geluden er tussen te horen zijn. (het verhaal)

Over een aantal minuten is het mogelijk veiliger.

• Rudy van Etten

Trouwens : die praatinsecten zijn nog een probleem. In het psychiatrisch ziekenhuis word dit nog niet gecontrolleerd. Ook in de wijken nog niet. Als zo een praatinsect om je heen vliegt en jij praat met andere dan kan je mogelijk gewoon in een psychiatrisch ziekenhus geplaatst worden zonder dat je snapt waarom.

Dit gebeurt mogelijk duizenden mensen per jaar hier in nederland. (Ze controleren dit echt niet!) (Insecten zijn nou eenmaal heel snel ; ik zag ook nog grote bruine vleermuizen die bijna onzichtbaar (zo snel) kunnen vliegen. (ik game veel en kan heel snel reageren) We doen maar wat lijkt het. Dieren kunnen ook heel veel. Je kan ze bevrienden en hun schaduw kan je aangeboden worden. (bediening)

Vragen lijsten voor jezelf zouden kunnen helpen ; getuig schriften; ik heb er al bijna 2 volgeschreven.