Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Autowielen en natuurkunde (droom wereld?)

• Rudy boudewijn van etten

Autowielen van een rijdende auto kunnen elk mogelijk geluid maken. De wereld waar je in leeft kan anders zijn dan wat het is. Als auto`s over bepaalde delen van de weg rijden dan zou je die dingen die je hoort die je niet echt kan plaatsen verklaren.

Zo hoor ik bombardementen en geschreeuw van vrouwen en hele rondleidingen door de stad(hier) Soms is het eng (ik ben nog niet helemaal gezond)

Bijna iedereen die hier woont in de stad let er wel op maar niet iedereen is hier op dit moment om die geluiden te controleren.

(We hebben hier te brabant dicht bij zeeland last van een positieve energie stoornis - we klinken als boze beren.)

• Bonnie

Hoi Rudy,

Ik weet niet of je mijn vorige bericht aan jou al hebt gelezen, maar ik denk dat je behalve het horen van auraliters ook erg openstaat de geluiden uit het universum - iets wat andere mensen niet horen.

De reden dat jij dit hoort kan wijzen op een teveel openstaande kruinschakra en waarschijnlijk heb je zelfs paranormale gave's om dit allemaal te kunnen waarnemen. Dit is iets waar je niet mee uit de voeten kunt en alles loopt dan door elkaar.

Daarom adviseer ik je nogmaals om eens contact op te nemen met een “goede” reikimaster, die weet waar hij mee bezig is. Deze kan je kruinchakra verkleinen zodat er niet meer zoveel bij jou binnen komt, maar ook andere chakra's in balans brengen. Het zal je zeker rust en verlichting geven.

Groetjes Bonnie