Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vastgebonden voor een tv met schoolbord

• Rudy van Etten

Hier zijn ze zo streng in bergen op zoom dat je voor een schoolbord met een tv daarnaast word vastgebonden op een altaar bed. Als je 1 verkeerde zin intypt of 1 verkeerd geluid maakt. En dit niet op tijd zelf corrigeerd. (Je word niet geholpen - zie blesures - rug spier tekort)

Vastgebonden met een tv en schoolbord ernaast. Roept de Tv je erin?

Ik durf niet vrijuit te typen of te praten. Mensen doen hun biologie niet. Geweldadig en beschadigend straffen(corrigeren) of vriendelijk en behulpzaam corrigeren.

Het is een gemene bevolking hier.

Wees voorzichtig. Train jezelf tot het uiterlijk van iemand die survival snapt (c.v - curriculum vitae)

• Rudy van Etten

Om me heen zijn mensen de tv. Ze zijn de radio. Ze zijn anoniem. Ze hebben geen namen. Iedereen kan daar zijn. Ik woon in een flatgebouw. Ik ben opsporing verzocht. Jij word gezocht. Heel vaak hoor ik dat ik gezocht word en dat ik heel snel aan de beurt ben.

Het kunnen schoenen zijn. Het kan een plastic tas zijn. Het kunnen monden zijn. Mensen hier in de regio lijken niet hoog geschoold te zijn. Ze lijken niet te kunnen praten. Ze lijken vast te zitten. De soepelheid ontbreekt. Complexe documenten ontbreken hier.

Ik word morgen ochten wakker met een galm en trilling in mijn lichaam die me gijzelneemd. Ik ben een gevangene. Ik zal mogelijk een aantal uren met de dood worden bedreigd. Mensen om me heen lijken het te negeren. Iedereen lijkt het hier te negeren. Mensen lijken het niet interessant te vinden. Toch hoor ik wel stemhebbende geluiden om me heen die wel snappen dat dit gebeurt. Waarom kan er niets aan gedaan worden.

Een bepaalde periode was er een dodewake. Ik was niet sterk toen. Als je niet sterk bent dan kan je een dodewake bij een ander in gaan bewegen. Ik ben nu nog niet sterk genoeg. Ik kan niet het ondererp in geluid wijzigen, Ik ben in staat om de situatie tot een achtervolging met politie en leger en politiek en psychiatrie te houden. Ik ben schuldig en moet me verdedigen. Ik moet voorkomen dat ik gestraft word. Er komen mensen me straffen. Doodstraffen worden wel stemhebbend voorgesteld. Er zijn zeer goede redenen voor en de reacties lijken uitstekend te passen bij de doodstraf, Het lijkt dan in eens heel logisch dat deze straf word gegeven. Het gevoel wat de natuur bied past erbij dan.

Ik kan wel andere mensen in de aandacht zetten. Echter ik weet dat zijn mogelijk snel dood kunnen gaan. Ik heb geen toegang tot een database waar informatie over gezondheid in staat. Als ik een naam kies dan kan die naamspersoon snel aangetast worden. Mensen en de natuur sturen je snel alles tot en met antizwaartekracht manieren op via de natuur om iemand te sturen. Het lijkt magie. Het is scholing.

Morgen en vanavond moet ik me verdedigen tegen spellingsregels in geluid en spellings regels *beweeg wijzigingen. Dit zal de komende aantal maanden zo blijven. Ik snap miskramen nu ook beter.

Ik kan niet wegdraaien zoals het moet. dingen zullen me aanraken. Ik kan niet de juiste atmosfeer aanspellen. (Als je loopt ‘ euro’ dan krijg je banen aangeboden via de natuur) Als je stembeweegt en moeite met bewegen hebt.

Ik hoop dat de patienten de natuur aankunnen. Er zijn veel mensen al die gewoon willen praten met mensen die niet of moeilijk kunnen praten. Dit blijven ze doen. Niet de juiste gereedschap. Niet de juiste cursussen. Niet geinteresseerd.

Zoekmachines en cursussen. Ik moet dingen doen. En door die dingen raak in beschadigd en raak ik in de problemen in de natuur. Informatie zoek.

Creatieve oplossingen. (Trouwens - een lichaam kan eeuwig bestaan. Als een lichaam heel blijft en goed onderhouden en gerepareerd word. Zie complexe en simpele studies.)

Ik adem de natuur in. Ik beweeg de natuur. Ik beweeg mee. Wees voorzichtig. Er word nog oorlogs verklaring rondgereden.

Lees de banden en lees de natuur. Lees opvoedkunde. Mijn heup doet veel pijn. Ik kan niet goed mijn nek draaien. Ik snap niet waar iets is. Ik heb moeite met het volgen van de natuur. Als een snelle auto voorbij rijd dan raak ik de controle kwijt. Mijn lichaam trilt dat ik steel en steelde en ik kan dit niet oplossen. Ik lees sites. En ik schrik van de onvriendelijke dingen.

Hoe kan ik in de toekomst helpen om dingen vriendelijker te maken?

Ik kan nog geen echte goede robots bouwen. Ik krijg de bouwtekeningen al wel jaren te zien in schaduw en lichtbladzijdes. Ze zijn al lang te bestellen ook op steeds meer plaatsen op de wereld. Ik ben nog te ziek. (nek rug heup been klachten)