Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

natuur en mensen organiseren steeds mijn arrestatie

  • Rudy van Etten

    Ik heet rudy (rudyf) ; ik word door de natuur en mensen om mij heen vaak als dief omschreven. Een schoen , de wind. Stemhebbende geluiden. Het is makkelijk om iemand zijn naam niet te begrijpen.

    Als iemand een bord pakt of als een auto in de buurt van een verkeers bord rijd dan word de discussie opsporing verzocht hier ingeplanned. Ik word steeds in gevaarlijke situaties georganiseer. Als ik naar buiten ga dan word er aangekondigd dat ik ga stelen. Er word dan ook vaak aangekondigd dat ik gearresteerd word. Er is altijd de kans dat ik neergeschoten word omdat ik een dief ben. Mensen rijmen en rijden het mischien in mijn omgeving aan.

    Er is niet over te praten met mensen. Ik heb nek en rug pijnen. Ik heb nog een wao uitkering. (Deze steel ik ook omdat ik niet werk; dit is de sfeer die ik vaak aanvoel hier)

    Het is grappig vaak ja. Maar als je naam of een combinatie aan voorwerpen klinken als een misdadig of gevaarlijke situatie dan word daar wel op ingegrepen. Dit word echter niet duidelijk opgelost. Wel heel duidelijk met gevangenissen en dwangmatige medicatie. Dit prefereerd men boven het melden van de oorzaken. Er word niet serieus gewerk. Er is een Diploma probleem hier in Nederland. Er zijn ontzettende veel gevaarlijke situaties.

    Ik verwacht nog dat er niets tot weinig zal veranderen. Als je naam niet veilig klinkt dan zal je problemen krijgen als je ziek bent. Je zal worden gebruikt als een voetbal. (We moeten meer gezonde mensen inzetten die snel en vriendelijk en correct deze situaties kunnen herkennen.)

    Ik zal zodra ik mijn naam geluid weer maak als een dief worden begeluid en worden bespeeld. Dit word niet altijd uit gezet. Het is elke dag de situatie. Het word georganiseerd en ingeplanned. Arrestatie gesprekken en geluiden om mij heen en gevangenis en opname gesprekken en geluiden om mij heen. (Ik kan niet meer muziek schrijven en mijn inkomen verdienen omdat mijn huis bezet word door dingen die storen)

    Is dit geen rasisme? Rijmwoorden niet willen leren? Of is dit discriminatie(niet rijm woorden willen maken/organiseren)

    Het lijkt er op dat de arbeids plaats verdeling niet juist is in deze regio. Dat de c.v en de diploma's en/of de gezondheids situaties niet zijn opgelost (ziek lichaam, ziektewet? tot gezond dan werk)

    Doen we de school nog in holland?

    Als vliegtuigen neerstorten in flatgebouwen en als wijken ontploffen waar vuurwerk fabrieken staan en als vele mensen dood gaan omdat er niet genoeg gezondheids werkers zijn die zelf gezond zijn. Moeten we dan niet eens gaan organiseren dat die informatie op te zoeken is die nodig is om dat goed op te lossen.

    De binnenstad te efteling stoomde onder met riool water en hier te bergen op zoom ook al heel wat keren. We halen het vuil nauwelijks uit de vuilnisbakken buiten. Niemand noteerd dit meer.

    De leuke gezellige veilige sfeer lijkt ook weer weg te gaan terwijl je met een papiertje kan zien hoe een leuke veilige gezellige sfeer gemaakt word. Wijs leuke dingen aan en beweeg positief en let erop dat andere dit ook doen. (zoekmachine; de cursussen)

  • Mauve

    This info is the cat's paamjas!