Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Omgeving zieke mensen en activiteiten/situatie

  • Rudy van Etten

    Als bedrijven en banken personeel inhuren en hun bedrijf runnen en leningen geven wat gebeurt er dan met de omgeving van de mensen die via natuurlijke wegen zijn aangesloten. Er zijn veel zieke mensen die veel moeite hebben om gezonder en jonger te worden. Als personeel zich klaar maakt voor hun werk en mensen in de omgeving met de dood bedrijgen op natuurlijke manieren dan is het moeilijk voor zieke mensen dat te ontwijken.

    Als ik niet om 6 uur op kan staan omdat mijn neus bedrijf geluiden maakt (barometer) en als ik zeer onvriendelijke auto's en vliegtuigen hoor. Dan durf ik niet naar de douche te gaan. Hier te bergen op zoom zijn 21 daklozen. Ik snap dat je met een bezem onder een brug geveegd kan worden.

    Hoe kan het dat een lening word gegeven (kado's) aan postcode lokaties zonder dat de aansluitende poscodes worden getoetst. Als een bank een vervuildende rivier laat maken waardoor duizenden mensen per jaar sterven dan denk ik zelf nu dat er niet gecontroleerd word of een rivier vervuild.

    Mijn voordeur is vaak onaangetast. Er is geen vriendelijke sfeer in de stad. Mensen hebben drank en winkels en zieke mensen hebben niet de jonge gezonde bedrijven die zieke mensen kunnen uitnodigen hun weer jong en gezond te maken op vriendelijke manier. (zie cbs)

    Ik durf niet tussen 8 uur en 20:00 veel fysio geluiden te maken. Ik word vastgebonden afgevoerd en heb geen mogelijkheid dit ergens te melden. Een bijna slapende psychiater en bijna slapende rechter en behanderlaar zitten even bij je en je kan 10 of meer weken in een kliniek wachten tot je weer terug kan naar een huis in holland. Als je dit leest dan bereiden veel mensen situaties voor waarin deze mensen permanent in klinieken kunnen wonen waardoor zijn nooit meer de hulpvraag van een ander hoeven te bewegen.

    Bedrijven en personeel en werkgevers en familie van en zeer zeker ook de natuur bewegen tot je ziek word en je word ontvoerd. Je bent niet welkom. Dat merk je aan websites zoals die van het cbs. Je omgeving is gezond. De euro's worden gebruikt om de benen en lichamen te verbeteren zodat je omgeving ook zichzelf kan verbeteren.

    Als ik wakker word en hoor van een been hoe mijn been gezonder word dan word ik gezonder. Als ik neerval van de pijn en als mijn neus gaat praten en als ik een bier vrachwagen hoor voorbij rijden dan geloof ik niet dat iemand op de wereld dit zal oplossen. De begravenis ondernemer komt wel langs. Zieke behandelaren ook. Als ik kijk naar de burgers dan kan ik ze ook als ziek omschrijven.

    Ik hoor op dit moment communicerende vaten(natuurkunde) in mijn lichaam mij bedrijgen. Ik heb niet het recht om te bepalen of leningen wel of niet aan ongezonde postcodes zonder gezondheids toetsing mogen worden toegekend, Ik heb niet het recht om te eisen dat postcodes ook in hun eigen gezondheids toekomst investeren. Een sportschool lidmaatschap kost 1000 euro per jaar. Een seizoen aan gezonde benen om mij heen red het leven van mij en vele andere.

    Je harstlag kan stilgelopen worden. Hou daar rekening mee. Parkeer niet in mijn hoofd. Loop mijn voedsel niet uit mijn lichaam. Laat mij ook leven.

    Ruitjes papier en kleurcodes. Groen blokje is gezond. Groene papieren.

    Ik heb veel pijn in mijn heup. Vandaag train ik dit dit weg. Als ik duizenden keren zielig en daar en coordinaten hoor dan kan ik meer pijn gaan voelen. Medische coordinaten en huiswerk! (Stop die 500 euro die je per maand over hebt in scholing(c.v) en in gezonde activiteiten. Laat die 100 kratten bier en 2 jaarlijkse vakanties gezond zijn. Help je omgeving)

    Meld je ziek als je ziek bent tot je gezond bent.

  • Rudy van Etten

    Als muziek schrijver weet ik wat muziek kan doen. Een ritme tikken wat door een hart spier word nagedaan kan je hart laten stoppen. Zelfs de gezondste jongste en sterkste hartspier kan stoppen met samentrekken als een muziek ritme en de geluiden daarvan daar om vragen. (zie dsm;Ritmische niet en wel dodelijke geluids wapens)

    Af en toe (en heel de dag) merk ik deze ritmes op. Ik voel ze mijn lichaam in komen. Ik voel zeer veel pijnen als de ritmes in me komen en door mijn lichaam worden gespeeld. Soms denk ik dat ik een zeer gevaarlijk oorlogs wapen hoor. Een auto me een bepaald geluid wat een lichaam van binnen kan verscheuren. Deze verscheuringen in het lichaam krijgt ieder persoon dagelijks en op elk moment wel vanuit de ritmische instructies uit de omgeving.

    Een nummer als ; kijk naar je pijn x 5 repijn) (re - read)

    Ik weet niet wat ik moet doen als een groep mensen deze dingen op mij gaan inzetten. We zijn individuen. Ik geloof niet dat een persoon mij mag sturen heel de dag in mijn omgeving. Mij in mijn oren voor de spiegel en in mijn bed mij in mijn oren mag adviseren. In de natuurkunde boeken staat hoe je deze dingen kan doen. Als je ze uitwerk (huiswerkt)

    Als je een aantal dagen je huiswerk maakt dan verdwijnen die zeer negatieve effecten uit je omgeving. (Medische muren / profons en vloeren en natuur)

    Ik heb veel pijn in mijn rug. Al minder dan daarstraks. a.u.b Maak meer natuurkunde huiswerk. Lees de boeken door en schrijf ze over en schrijf zelf vragen en teken antwoorden en scrhijf antwoorden op. Dit verbeterd ook je gezondheid.

    Je kan van 100 kilo direct 60 kilo wegen en een schoonheids wedstrijd winnen als je goed bent in natuurkunde. Gratis stroom en voedsel en producten en eigen planeten zijn ook direct beschikbaar als je correct bewegen kan. Je kan direct vliegen als je weet hoe je moet bewegen. (wind om je voeten bv.)

    De negatieve effect zijn er ook.

    Lucifer sok bed x 5 heeft ook zijn effect.

  • Florence

    Thanks for shiarng. What a pleasure to read!