Al meer dan 20 jaar heb ik een niet gezond lichaam. Burgers lachen om problemen en weigeren het serieus te nemen. Met een slechte rug word je een gek genoemd en die zijn criminelen en die stelen en ze moeten de gevangenis in. Als mensen in je omgeving lager geschoold zijn dan heb je mogelijk deze situatie.
Leraren praten niet over blessures. Ook rechters en advocaten niet. Ook dokters en verplegers niet. De kranten schrijven er niet over. Een zieke man mag de gevangenis in. Dit is verkeerd geluid het maar het gebeurt. Het is een do ; loop.
Zelfs politie snapt niet meer wat een rug en een been is. Ik zie agenten met gezondheids klachten rondlopen. Ze werken. Ik hoor burgers om hun heen praatautorijden met verhalen hoe ze verder die agenten verkeerd willen helpen. (Ze moeten een pijnlijk leven lijden) Ik heb dit zelfde probleem.
Op dit moment rijden er burgers in auto';s voorbij. Ze proberen het woord rug en nek uit het geheugen van mensen te naturen. Ze willen dat je pillen slikt en in een sepereer cel word vastgebonden. In de omgeving hoor ik dit ook achter muren en plafons.
Ik hoorde daarnet ook verhalen hoe men van plan is om gezondheids werkers mij voor een bepaalde periode te laten opsluiten zodat er weer een probleem is opgelost. Ik weet zeker dat de natuur om mij heen weer zal worden ingesteld op het vernederen van mij en mijn behandelaar.
Ik heb rug klachten en heup klachten en nek klachten. Ik heb moeite met het draaien. Ik merk niet snel mensen geluiden op. Er zijn veel mensen en geluiden. Er zijn veel verhalen.
Auto's rijden een sfeer in en vrachtwagens doen dan ook. Vandaag rijden ze in dat ik pillen moet aannemen of anders. Een dreigsfeer word georganiseerd. Al 20 jaar heb ik veel pijn in mijn rug. Het voelt als kiespijn aan vanaf de heup tot het hoofd. Ik val soms van pijn op de grond. Mensen lachen er om ze hopen dat het lang zo door gaat. Er word van genoten dat de maatschappij zo slecht is georganiseerd. Mensen storen elkaar direct als een correcte oplossing word benoemd. Pillen word direct geluid. Niet een woord als uitrek oefeningen. Dit weigeren de stadsbewoners hier te geluiden. Het lijken continue moord letsel pogingen.
Er mag en zal niet worden gepraat of geschreven over normale pijnen in rug en nek. Er moet geld verdient worden aan ziekenhuis plaatsen en medicijnen. Voor iets anders is er geen ruimte. Als je pijn hebt dan slik je pillen. Dat is hier al 10 jaar de situatie.
Mensen zijn niet goed opgeleid in de regio hier. Het lijkt dat de kinderbescherming iedere postcode kan noteren. Er word met scherp gericht op gehandicapten. Je bent een monster en we genieten van de vakantie gelden en pensioen regelingen.,
Als je een blessure hebt. Hier in holland weigeren we dit serieus te nemen. Pijn is voor mietjes (??)
Ik verwacht dat vandaag de meest gruwelijke behandelings methoden worden vergeluid. En mischien worden er nieuwe gruwelijkheden gekozen die men voor normale huis tuin en keuken behandelingen klachten worden gekozen. Ze stemmen er op. Het is dwang en dreiging. Stroomstoten voor die monsters. (Snap je dat? ; stemhebbend?)