Om je heen is de natuur te voelen. Let op je positieve gevoelens.
We willen ons allemaal goed voelen. We letten op andere en leren van hun. Als je zelf je eigen goed voelt dan voelt een ander die in je buurt kan zijn zich ook sneller goed. Ook dieren en de wind en licht onthouden gevoel. (Echo)
Als je buiten bent of binnen. Doe dan net alsof je jezelf goed voelt. Automatisch zullen mensen en dieren en de natuur zich goed gaan voelen. Voorbeeld functie.
Blijf rustig staan of blijf rustig zitten of blijf rustig lopen en probeer je zelf in een goede positieve houding te bewegen. Wacht even en let er op of je omgeving dit ook gaat doen.
(Zelf kan ik de wind al een heel goed gevoel geven. Ik kan nummer 1 hit muziek schrijven namelijk; ik ben geboren in 1976 ; (beweeg stemhebbend dat je muziek heet en de natuur geeft je de nummer 1 hit muziek schrijf talenten;beweeg ;beroepsnaam om cijferlijst op 10en te zetten; natuurlijke ontvangst en sturing.; let op je onthoud houdingen)
Auto's kunnen wind stromen wijzigen;;
Let er op dat je altijd positieve reacties in de natuur om je heen hebt. Let er ook op dat andere dit hebben. Plaats wat positieve reacties in hun omgeving. Niet iedereen is gezond genoeg om er altijd op te letten dat de natuur positieve gevoelens naar zichzelf en andere stuurt.
Jezelf gelukkig , gezellig en lief bewegen is al genoeg om heel de natuur om je heen ditzelfde te geven. Het werkt net als een battarij oplader. Heel langzaam vult de battarij zich en alles om je heen leert zichzelf ook op te laden.
Zwaaien en glimlachen helpt ook goed. Een auto kan 20 kilometer het signaal/invloed doorrijden dat je glimlachte. Een auto kan je soms vanaf 20 kilometer afstand nog horen en aanvoelen. Zorg dat je die positieve reacties stuurt.
Stay on target;; smile