Gister toen ik op mijn matras lag. In mijn oor werd een stem geplaatst. In het begin een zeer geinteresseerde stem. Later een stem die eiste dat ik mensen moest vermoorden. De stem lijkt van een vrouw afkomstig te zijn. Mogelijk komt de stem uit het oor.
Op een gegeven moment kwam er ook vanzelf door mogelijk druk vanuit de longen een stem uit mijn mond. Het lijkt dat mijn lichaam bestuurd word. Licht punten en gevoelsbeinvloedings effecten lijken je als een pop te gaan gebruiken. Een auto was buiten te horen. Het lijkt alsof een auto onder je hoofd zijn trilling plaatst.
Dit effect van een stem in je oren hebben en een stem voor je mond horen is al een aantal jaren merkbaar aanwezig. Het lijkt op een soort van videospel wereld waarin je beland.
Ik zie in die periode ook lichtteksten in mijn ogen. Ik hoor acteurs en actrices praten. Het lijkt dat mensen in de omgeving dromen maken. Het lukt me niet om de vriendelijke sfeer te bewaren. De sfeer veranderd in samenzwering tegen buren en regering.
Mensen hier en ook apparaten en de natuur hier lijken te willen denken met elkaar. Een apparaat in je huis lijkt je te gaan toespreken. De geluiden lijken op die van gehandicapte. Minder geschoold.
reemd
Er is niet genoeg informatie beschikbaar om de situatie vriendelijk te maken. De haat en moord veroorzakende sfeer word steeds opnieuw weer geactiveerd. Het lijkt dat na een goed moment direct een ‘ vermoord nu maar . . .’ geluiden sfeer word geplaatst.
Het is hier al 10 jaar geen vriendelijke en veilige omgeving. Nergens in de stad zelfs. Je kan niet veilig en als bevriend iemand lekker vertrouwd in je bed liggen. (vriendelijke bewegingen lijken te zijn verwijderd uit onze beweegmogelijkheden)(Markt handels geluiden lijken over deze bewegingen te zijn geschreven)
Ik weet niet hoe de lichaams beweging die ogen oren en mond afnemen kan stoppen. (kloppen helpt even. Een ritme tikken helpt even, maar nietlang genoeg)
Ik heb nog steeds veel moeite met het draaien. Ik kan niet op tijd een geluid achter me herstellen. Schizovreemd vanuit mijn rug in een verkeerde houding en natuur,.
Het erge is dat omgevings omwonende alles met pillen op willen lossen. Ze rijden tijdens behandelgesprekken naar de lokaties toe om pillen aan te bieden. Ook bewegen ze dit in. Kom eten kopen en pillen slikken. Dat is het patienten verhaal wat zo stoort hier,
(Ervarings verhaal)