Ik was net buiten en krijg slaag (slagen) van dingen uit de natuur. Er worden stemmetjes in mijn oren gemept/gebracht/gestuurd. Zeer gemene en laaghartige en hatelijke en vernederende opmerkingen. Ik wandelde pas door de polder en merkte dat een voertuig een stuurfout maakte en me een flinke klap in het gezicht gaf (windklap).

De stemmetjes in mijn oren hoor ik al jaren. Het lijkt steeds weer in mijn hoofd te worden gesteld. Net alsof er een dans is georganizeerd naar mij toe.

Soms merk ik ook dat insecten als knuppels of stenen in mijn gezicht geworpen worden. (lichtje of wind je sturing).

Het is wel te doen. Maar ik krijg klappen en mensen om mij heen zullen het ook wel merken. Een aantal jaren geleden hoorde en voelde ik kogel schiet geluiden in mijn neus en keel. Heel onverwachts. Af en toe voel ik ook spastische trekken in mijn maag of rug. Er word dan ook beweeg instructuerend gereden(natuur en omgeving)

Ik heb nog niet de mogelijkheid om de bewegingen die inkomen bij te stellen. (bewegen tot het vriendelijk is ; vriendelijke natuur aanwijzen.)

Dit is hier te bergen op zoom. Ik mail de proffesionals niet want de oorzaken onderzoeken en oplossenings onderzoeken zijn niet online te vinden. Administratieve problemen hier te holland. Computer cursussen! Ik plaats oplossingen hier bij al tot ik een beter adres vind waar de problemen opgelost kunnen worden. (ervaring met pijn)