Een aantal jaar geleden (1976 gbd) begon ik pas met mijn lichamelijke opvoeding. Daarvoor ben ik door de natuur lichamelijk gevormd. Ik heb nog steeds veel pijn. In de jaren 90 moest je met zeer veel pijn gewoon leren op school. Dit is nog steeds het geval. (Ken je dat . kiespijn? in heel je lichaam? achter je schooltafel? met je gezondheids cijfer lijst; het lichaam is een gereedschap. Als het gereedschap goed is dan gebruikt de natuur jou, dan heb je direct de beste resultaat.
Ik probeer mijn heup en onderrug te vormen. Ik heb daar nog steeds weinig spieren. Wandelen help enorm. Na een aantal weken wandelen zou je onderrug gezonder kunnen zijn. Een body stepper helpt ook goed. Fietsen helpt weinig. Na weken fietsen was het probleem niet echt verdwenen.
Wandelen met gewichten om de benen vormt de nek ook goed. Als je draaiproblemen hebt met de nek dan zal je merken dat je mogelijk milimeters aan nek spieren per dag kan groeien bij je nek.
Wekenlang jezelf opdrukken helpt ook enorm. De borst spieren groeien.
Ik sport zelf nu minimaal 16 uur per dag. Ik probeer zodra als ik geluidloos kan sporten dag en nacht door te sporten. Normaal gesproken duurt het ook 18 jaar tot je 18 bent.
Als je zelf gezond en jong wil worden. Probeer van de ochtend tot de avond te sporten. Koop echt die sport artikkelen. Een binnen fiets een binnen roei machine een binnen wandelband en gewichten. Dit helpt enorm.
Er zijn weinig echt gezonde mensen. Er is weinig goede informatie te vinden. Er zijn weinig goede adviezen. Als je veel eet dan ben je binnen weken echt dikker. Echter binnen enkele dagen (16 uur per dag) is je vorm stukken verbeterd.
Ik ga proberen over huizen te springen. (you tube oefeningen)
Er zijn weinig mensen hier in brabant die sporten. Dit terwijl belgym( leeraar) ons buuurland is.
Samenvattend : onderrug spieren train je met wandelen (geneest ook kaalheid)