Als je vastgebonden bent geweest op een sepereer bed. Heb je er dan op gelet of mensen in je thuis omgeving sex hebben. Nabewegingen van mensen die sex hebben na de sexuele activiteiten kunnen dagen of jaren na die activiteiten nog in je omgeving als invloed in jou eigen omgeving merkbaar aanwezig zijn. Deze invloeden kunnen nog een deel van jou toekomstige situatie bepalen.
Als mensen die wat geblesseerd zijn bewegen dan hebben zij mogelijk minder kans om te letten op hun omgeving. Mogelijk ben jij daar ook aanwezig. Het is mogelijk dat de bewegingen die de mensen in jou omgeving maken ook nog worden beinvloed door de sexuele activiteiten toen en op dat moment.
Als mensen de geluiden en zelfs situaties van het vastbinden op een sepereer bed geluiden. Welke bewegingen en situaties kan jij dan te woorden leggen of brengen om situaties zoals sexuele activiteiten te noemen om de beslissing sepereer cel als beslissing te niet te nemen.
Mensen leggen elkaar vast tijdens sexuele activiteiten. Mensen bewegen hun herinneringen. Wij allemaal lijken de invloeden uit de omgeving te gebruiken om onze gedachten te kiezen.
Er word sex bedreven hier in een flat. Ik ben niet gezond genoeg. Praten is moeilijk. Ik kan niet op tijd een juiste serie woorden plaatsen die me in een veiligere situatie plaatsen. (Welke meest voorkomende activiteiten zijn er om je heen op te schrijven?)
Ik heb al heel lang geen partner en vrienden. De omgevings invloeden die in mijn voordeel zijn, zijn bij mij anders geplaatst.
Wat is geheugen? - aub let ook op de zieke mensen en schrijf er wat meer over zodat ook ik wat meer leer daarover.
(zie kaart; semap-medicijn;geheugen steun; met dank aan de farmacie voor de hulp. ; risperdal ; er is pedaal invloed.)
(Als je pijn hebt. Let op de natuur en de elementen ; let er op dat je niet overbelast bent. Draai weg van de gevoels overbelasting)