Er zijn veel situaties waarin je jezelf kan begeven. De omgevings stemmen (van een druppellende kraan bv) kan je regelrecht in een gevangenis laten sturen door jou als misdadiger te trainen. Er zijn tot zo ver ik weet geen mensen op aarde die een situatie zoals dit elders kunnen oplossen(ik merk het niet nu; omgevings instellingen per sector ; stem metingen)
Ik kan niet de weerwoorden en weergeluiden vinden die bv. een terroristische aanslag voorbereidingen met mij in de hoofdrol kan omdraaien tot iets vriendelijks. (Mijn nek is slecht in draaien nu en ook mijn rug)
Er zijn mogelijk erg veel mensen met dezelfde soort problemen. Stemmen en wijzigings mogelijkheden problemen.
Als ik 1 kleine geluids fout maak dan word ik ala ; zeer mishandelende tegenspeler straft me af als rol indeling. Ik hoef maar weinig te te bewegen dat ik straf wil om genadeloze afstraffende geluiden te ontvangen die dit doen. Dit is geen probleem in deze sector. Het lijkt en voelt aan voor mij dat de geluiden gestuurd worden als omcirkeling en afrandseling.
Is er iets mis in de natuur hier?
(Zie bv. Stofzuiger en sport apparaten en zie alles; ; sturing.)