Mijn nekdraai is slecht. Ik heb nauwelijks een idee wat er om me heen gaande is. Ik kan wel dingen volgen als er voorbeelden zijn. Echter als een groep of groepje mensen om me heen over mij of andere praat dan weet ik niet meer wat ik hoor.

Ik moest toen ik ziek was ook gewoon werken. Als je flauw valt op je werk en als er geen controle is(arbeids inspectie / gezond heids inspectie)

Wat doen we in holland? Ik moet me echt verzetten tegen de ideen van mensen om me heen. Ik hoor wel veel geplan. Ik denk dan aan enschede (een hele wijk ontploft) Ik hoor dan in de hele stad vaak wel stemmen van machines en mensen ook hoe mensen aan het werk gezet moeten worden. Ik weet dat natuurkunde moeilijk is te leren als je lichaam niet meer goed werkt.

Plannen we elkaar nog veilig in? Ik volg de bij de deur gesprekken niet alijd(24 uur per dag)

Ik merk ook dat wind uit de brievenbus ook praat geluiden naar binnen stuurt.

Ik weet dat we gevangenissen en tbs klinieken en ziekenhuizen en andere middelen hebben om elkaar te helpen. Maar zetten we en plannen we elkaar vriendelijk in? Ik kan de databasen niet maken nu waarin wel een beter overzicht gegeven word.

Ik hoor nog steeds signalen van lichamen die niet altijd de beste omgevings signalen doorgeven. (Noteren we dit?)

Ik heb nek pijn. Ik beweeg tv verleden en radio verleden. Ik ben verhalen gewend.

Ik hoor en snap al meer verhalen. Rot fruit verkopen aan mensen die niet kunnen snappen dat iets rot is. En dat doen ze dan. Want ze horen het elders. Dat doen veel mensen. Ik weet niet hoe jullie deze dingen oplossen?

Als iemand huilt? Als iemand pijn heeft? Als iemand geen werk heeft?