Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Auto met idee (psychiatry) - stroomstoten behandeling.

• Rudy van Etten

Bij het ziekenhuis hiet in de regio doen ze je stroomstootjes geven om je psychische problemen te laten verhelpen. Bij winkels verkopen ze sport producten die je ook stroomstootjes geven zodat je spieren groeien. Na het ervaren van de ziekenhiuzen heb ik echter al door dat mensen buiten ideen hebben en dat andere mensen een deel van die ideen over nemen.

Zo word je bv voor een tv en schoolbord op een altaar lijkend bed gebonden. Als mensen stoppen met het bewegen van bepaalde producten dan mag je weer uit zo een schoolbord altaar tv sepereer cel. Het schijnt dat als er een nieuw product is in een winkel bv dan worden er nieuwe behandelingen uitgevonden voor mensen die ziek worden. Er word echter niet gecontrolleerd of de landelijke en wereldwijde poroduct bestanden bij jou nieuwe uitvindingen horen.

Er is dreiging en dwang om mensen in bepaalde genezende situaties te plaatsen. De oorzaken?

Sport en leren (carrierre en toekomst en inkomen en wonen en gezondheid) word hier door de bevolking vergeten. Een vogel die me pas sprak wist ook niet wat hij doen moest. Hij mag ook niet veel doen en weet ook niet wat hij doen kan dan. Hij is even slim als een mens als hij dat mag. (Zie geluid naar tekst software) (stemhebbend ; klinkt als praten)

Voor mensen is het moeilijk om een ander tegen te houden jou in een situatie te plaatsen. Ik moet zo een pil slikken of anders word ik vastgebonden omdat ik een dief ben en gemeen en stout. Vele honderden euro's aan pillen per jaar moest ik slikken. Het woord carriere en werk en geluk en gezonheid en toekomst mag niet hier in de regio(elke regio)

Onze bewegingen houden de mensen en dieren tegen om zichzelf te ontwikkelen. Ik mag niet mijn hoofd naar boven richten anders scheld een geluid wat door hoofd kanteling ontstaat mij uit. (Dit werkt echt; ik schik me de lazer.us)

Over arbeid. Bijna iedereen snapt het. Niemand vind het gevoel. Hoe pas je de bewegingen van ons allemaal aan zodat we allemaal onszelf goed voelen.

Ik geloof in sport en leren. Ik geloof in veiligheid.

Ik zal rare dingen die we uitvinden zo snel mogelijk noteren op het internet. Als je gedwongen rare dingen moet doen met andere. Ik probeer zo goed mogelijk te leren dit zo goed mogelijk te schrijven.

3d aarde software is niet voor mij in te typen nu. Ik heb nek en rug pijn. Ik heb geen kantoor waar ik sattalieten met scans kan evalueren en kan analiserern om zo natuurlijke sferen te repareren die ons nu beschadigen.

(behandelingen ; ziek zijn ; genezen ; ik hou de tip op ; schoolboeken, sport, huishouden en communicatie)

Werkgevers recht en werknemers recht ; er zijn veel artikelen over je situatie en over je mogelijke situatie ; probeer ze op internet op te zoeken; regering en ambtenaren van gemeentes kunnen jou deze mogelijk ook opsturen. mail ze bv.

(geen reactie kan bv betekenen ; ziekmelding of storing of elk ander woord uit woordenboek; denk en beweeg positief)

• Rudy van Etten

Het gaat ook om situaties waarin ook behandelaren niet meer geschikt zijn om te kunnen werken. Als natuurkundig aangetoont kan worden dat iemand niet goed functioneerd en als veel mensen problemen krijgen dat dan ook de ‘ zieke’ mensen dit normaal kunnen lezen of horen.

Als je het slachtoffer bent van onkundige interventie. (Gezondheid en diploma's) (inzage (internet ; zie radar schermen) ziekenhuizen (i (bedrijven en gebouwen) en behandelmethodes.