Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een Psychose Deel 1

• Danny van Strien

Een Psychose kun je oplopen door jarenlange Stress en wat je in het leven is aangedaan

En is heel erg zwaar als je een Psychose krijgt of oploopt kun je O.a last krijgen van waanbeelden

bijvoorbeeld dingen zien en denken die er niet zijn wakker schrikken in je slaap verder Pijn Verdriet

ellende Etc Bij een Psychose kun je ook Hallucinatie,s oplopen van een Psychose kun je afkomen

met behandelingen bij een Psycholoog,Psychiater en op jongere leeftijd vaak bij het Riagg In een zware

Psychose kun je ook revanche gevoelens krijgen ten opzichte van mensen die jou iets aangedaan hebben

en verder het normale contact met de omgeving en werkelijkheid verliezen.

Danny van Strien Schrijver,Verhalen Schrijver

• willeke!

Mijn ex man heeft last van psychoses.

Ik doe de mantelzorg als hij in een psychose raakt.

Bv. Kan hij in een psychose raken als hij erge pijn heeft bv. een blaasontsteking.

Of bij het verlies van een dierbare.. Ontslag van het werk.

Gebeurtenissen waar hij emotioneel door geraakt wordt.

Wat mijn ervaring met mijn ex man is …. dat als hij op tijd bij zijn psycholoog komt als hij in een psychose raakt dat hij dan redelijk snel weer er uit komt.

De medicatie die hij gebruikt Syprexa wordt dan tijdelijk even verhoogd en hij krijgt oxcaxepam..

Binnen 2 weken is hij dan weer redelijk stabiel.

Moet wel zeggen dat als hij in zn psychose is dat hij dan bij mij komt logeren omdat hij dan bang is om alleen thuis te zijn.

• Danny van Strien

Geachte Mevrouw Willeke

En inderdaad bij dat soort omstandigheden kan iemand

in een Psychose raken Alleen medicijn gebruik is niet altijd

goed en verstandig Willeke wel op het moment zelf maar niet voor de toekomst van je Ex Man

Dan moet hij proberen er op een natuurlijke manier van af te komen Bijvoorbeeld

Veel Zwemmen Sporten Voeding Etc en dan hopen dat het beter gaat ondanks alles Veel Geluk

Vriendelijke Groeten Danny van Strien Schrijver, Verhalen Schrijver, MensenKenner