Berenvallen in computerschermen en gehandicapte mensen – verschietingen op toetsenborden en computer muizen en andere computer producten. Beren vallen op lichsnelheid.
Uitschieten op je toetsenbord.
Gevaarlijke schermen voor je ogen. (gehandicapten – zieke mensen.)
Worden je in de cel gezet als je ziek bent en als je knoppen indrukt. (gloeilamp?)
Schermen bevatten knoppen die je zo kan indrukken. Een ja kan nee zijn in een andere taal. Wat download je en waarom? Weet je op welke websites je bent geweest?
Ik schrik er van als ik denk dat je een bepaalde serie bewegingen maakt en een serie programma's of producten indrukt en binnenvist die een berenval blijken te zijn. Als je geen bericht krijgt dat een serie schermen niet correct zijn maar direct een gevangenis straf of arrestatie of behandelstraffen krijgt toegedeelt dan denk ik dat er niet genoeg is nagedacht en is geschreven over computers.
Ik hoor wel stemmen in mijn omgeving (hand gevoel taal bv.) waarvan te horen is dat het mogelijk toegelaten word dat iemand die ziek knoppen in drukt (patienten) word gestrafd op tv en radio en op internet zonder vriendelijk te worden geholpen.
Zelf ben ik ook flink door elkaar ge cirruculummed via elke mogelijk ruk en vit regel. Na 34 jaar nog niet gezond vanaf geboorte.
Als je een welke knop dan ook indrukt een over een zee van schermen surft.
Ik heb geen connecties met mensen die dingen oplossen voor gehandicapten zonder dat ze in bv een gehandicapten ziekenhuis moeten wonen zonder dat jou handicap word opgelost. Ik bel of schrijf dan de verkeerde mensen die rukken en trekken aan dingen.
Ik denk dat bepaalde mensen die problemen wel oplossen in de wijk hier wel oplossingen vinden. (vinger afdrukken op flessen enzo)
Als je beweeg redenen en beweeg oorzaken expert bent omdat je fitter bent dan is het mischien makkelijker te snappen waarom iemand of iets in een bepaald situatie komt.
Je kan zo een website met verboden producten maken. Met dobbelstenen zelfs al kan je miljarden muziek nummers maken en miljarden films die al bestaan. Dat zou je levenslange gevang opleveren.
Ik schrik nog steeds van de berichten dat er berenvallen in die schermen zijn hier die op lichtsnelheid jou of een ander of iets in levenslange problemen brengt.
Er zijn meerdere mensen hier in de stad bv. Die schizofreen zijn. En mogelijk genoeg moeite hebben om die schermen te snappen. Ik heb er ook moeite bij.
Ik hoor waarschijnlijk wel vanuit de omgeving wat we kunnen doen om de machine problemen en je hebt dit of dat gedaan op te lossen. Is het wel of niet gebeurt? (praatbewegen in alle talen)
Rudy van Etten / karmel 7 / 4613 BN / Bergen op Zoom /
(collision mapping / web collision mapping / product collision mapping / site collision mapping – routing.)
Er worden dode mensen buiten gevonden. Wat als je familie of bekende kwijt raakt zo. School klas genoten website. Hoe voorkom je zo iets (ik heb nog geen sonar of sattaliet film connecties die zo iets kunnen voorkomen.) (Waarom gebeurt dit?)