Let er iemand op geblesseerde mensen? Een vogelpaar fluit al jaren in mijn huis en ook in mijn gezicht en in mijn mond. Het lijkt alsof meer mensen er last van hebben. Op de daken zitten de vogels ook. Ook insecten zoemen mensen aan.

Gisteren waren insecten (ze noemen zichzelf politie of marine of het leger of wijkdiensten of alles wat je indrukt.

De dieren kunnen je vastzetten in je omgeving. Je zal mogelijk vele jaren lang als bewegend standbeeld bewegen. De dieren drukken (mallen) je beweeg remmen opnieuw waardoor zij jou kunnen gebruiken.

Je kan ook direct een persoon of voorwerp bombaderen hier. 1 vogel naar paar of ding naar ding en het knalt dat andere iets in elkaar. (gehandicapt huishouden in holland? wie heeft er geen problemen?)

Schaduwen worden ook gemaakt door de dingen.

De vogel fluit mijn behandelaar in het gezicht en hij kijkt. Mijn moeder word aangefloten in ingezoemt en ze kijkt. De omgeving lijkt te sturen en te meten maar we hebben maar 2% groei in cbs.(economie)

De checklijsten uit woordenboeken lijken niet te worden gebruikt per kubike meter. (postcodes)

Ik bombardeerde of een collectie aan diagrale aanlijningen een brommer. Ik denk dat een duif een lok roep gaf aan een minder oplettende duif. Af en toe denk ik dat mensen en dieren ook hun stem kwijt raken (effecten)

(wiskunde , natuurkunde);het is een chaos hier in de bomen en bosjes en putjes.) Ik moet uitkijken dat ik geen mensen bombadeer met de natuur hier. Het lijkt dat de dieren en insecten wat stijfjes zijn(vast in bewegen)

Rudy van Etten / karmel 7 / 4613 bn / bergen op zoom /

De insecten doen een handelswinkel bedienings console na af en toe. Links en rechts. Ik heb een computer met winkel toegang. (virussen kunnen dit ook doen)