Overspel ; Vreemd gaan en de natuur in die omgeving waar mensen vreemd gaan
Vreemd gaan ~ in dit gebied betekend dit dat de huwelijkse wetten verbroken worden. De getrouwde partner neemt een tijdelijke andere partner. De samen wonende en de relatie hebbende en de verkering hebbende.
Bij de omgevingen van waar dit speelt de situatie : anoniem ~ geen namen ; geen tijden geen datums. Geheimzinnig. Zieke mensen. Veel hard geluid. Het is makkelijk om niet op te vallen.
Ik kan me zelf niet organiseren. Het lijkt dat de spellings regels steeds stuk gaan. Het lijkt dat je als ziek iemand bepaalde regels moet nakomen. Er is geen contact mogelijk want dat mag niet.
Er zijn veel dreigmiddelen te horen en te voelen. Als je een naam van een ander geluid dan hoor je dreiging. (Ik krijg de dood straf ; dit word regelmatig georganiseerd. Het word als pressie middel gebruikt. (beweging)
Ik kan mijn familie niet herinneren. Als je de naam van een man of vrouw geluid dat is dit mogelijk een vreemd gaan situatie. Overrspel.
Ik plaats dit bericht nog op internet. Soms lijkt het dat er laser aimers in mijn huis schijnen en dat ik snel neergeschoten ga worden. (daar lijkt het wel eens op) Ik woon wel in een mooie stad (veel zieke mensen zijn er wel; koop lees zelf zorg en verzorgings boeken. (prioriteit))
Af en toe lijkt het dat ambulance personeel me wil komen slaan. (Pressie middelen; wat voor evenementen zijn er?)
Heeft iemand een boekenlijst wat overspel bewegingen kan verklaren? (Hoe voorkom je dat je geen geheugen mag hebben en niet je familie meer mag herinneren?)
De een hint er naar en speelt er naar en de ander wil het nooit horen of voelen. (Hoe haal je die druk uit je oren en ogen ~ waarom richten ze zo naar mij af en toe?)
Soms lijkt het dat ze mij wereldwijd van het internet willen wissen omdat er mogelijk overspel is in de wijk hier. (Ken je die regels. inhoudend? geen tijd of datum of lokatie en namen en feiten?) (ican iban ~ die autobanden om je huis heen - ik kan het niet doen nu. Remschreeuwen ~ niet doen!)
De rijstrook. de keuken.