Druk verkeer en verstoorde huishoudens. Snelheids drempels en onderhandelen met vakmensen die je persoonlijke vrienden zijn.
Als je een stratenmaker kent dan kan je makkelijker in je eigen omgeving iets laten wijzigen. Een snelheids drempel of verkeers omleiding is dan sneller aan te leggen. (zie lijn start eind)
Hier in mijn straat is het heel druk af en toe. Het lijkt dat je hier door elkaar geschud word. Het lijkt dat mensen soms huilend vragen om oplossingen. (Ik heb veel pijn af en toe en ik huilde ook; ik word vergeten)
Ik kan niet als arbeids ongeschikte een stratenmaker vragen of ze hier een verkeers drempel of andere oplossing aan willen leggen. (Cafe? - ik heb niet de euro's)
De druk van de straat met dit verkeer is groot. Je moet heel hard praten wil je gehoord worden. Dan is het geluid zachter en dan lijkt dat politie en gemeente lieden jou als probleem gaan beschouwen en je niet en nooit meer geholpen zal worden omdat je vraagt om problemen.
Ik zie meer heup rug en nek patienten ; we kunnen niet of nauwelijks praten met stratenmakers. Help ons ook eens. Over een aantal jaar ben ik dan gezond genoeg om wat voor jou/juliie allemaal te doen dan. (kadootjes)
Vergeten we de omgeving (postcode kleurcode status burger en landkaart;?)
(Ik kan niet typen . Ik type ernaast (ctrl + v + c – geschiedenis les – en zij op den altaar en pillen tot de inca's het feest hebben gevierd. (nieuwe wets artikel voorstel….)