Poetslessen gezocht. voor deels gehandicapten (arbeids inspectie en gezondheids inspectie controle passed)
Snelle wissels tussen bewegingen. (ideen)
Hoe kan je de boeknamen vinden en de lijsten van de boeken die je nodig hebt. Ik bestel wel eens de verkeerde boeken.
Hoe poets je veilig voor je omgeving? Stel je hebt gehandicapten in holland wonen en je hebt speciale poets lessen nodig om veilige geluiden voor je omgeving te maken. Hoe oefen je dit en hoe leer je andere dit ook te doen.
In holland is het nog niet geregeld dat ze per postcode de problemen oplossen. Hier zijn nog geen lessen en cursussen voor bekend. Ik loop gevaarlijk en maak gevaarlijke geluiden. Mijn probleem is dat het lijkt dat op elke voetstap en beweging de politie word gebeld. Ik geloof dat mijn bewegingen als gevaarlijk agresief gezien worden en dat ik dood geschoten zou moeten worden. Wat is er op de tv nu?
Ik heb er geld voor over voor dit type leer poetsen en veilig communiceren boeken. (Ik durf soms niet te bewegen zo eng is het op de aarde….. Ik volg de rechtzaken en oorlog op tv niet. Als iemand poetst of lopen gaat dat ze een aanvals helicopter naar me toe willen sturen dan word ik wel even bang ja. )
(Ik wilde een levende arena bouwen in een computer. .xm module bestanden aangesloten op de robotten die de besturing overnemen. Spraak delen en beweeg delen. Mic in om de xm modules te laden. Zo zou je echt leven kunnen maken met het iq tot 1000en. Het leek even dat zeer hoog begaafde mensen een presentatie over interactie met levende wezens toonde. (Ik zag echt uit een heel grote tv in het licht hoe dit gemaakt moet worden. Het leek ook dat de levens vormen (mdl xm mic's) naar me communiceren dan) (dat was hier in de buurt) (computer club in de buurt) (is er een poets club???)
(ik kan de . Alle muziek ooit en alle films ooit en alle bestanden ooit in folder schermen (gui) nog niet intypen. Ik zag al hoe det moet en dat het makkelijk is.)
Als jullie op of in mijn computer praten. Ik heb nog moeite om mijn eigen geluiden te horen. Ik heb geen idee wat jullie doen.
Ik hoor wel dat mensen snappen dat ik nek verwondingen heb en dat ik dus moeite heb en dat het erg veel pijn doet om te praten. Echter ik hoor ook steeds dat ik moet praten ook al doet het erg veel zeer want er moet doorgewerkt worden en je moet gewoon doen wat je moet doen. Niet zeuren. (arbeids inspectie en gezondheids inspectie is niet altijd op de hoogte)
Rudy van Etten / Crom design / karmel 7 / 4613 BN / Bergen op Zoom