Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Poetsen hoe boeken of club - poetsen met de omgeving en veilig.

• Rudy van Etten

Poetslessen gezocht. voor deels gehandicapten (arbeids inspectie en gezondheids inspectie controle passed)

Snelle wissels tussen bewegingen. (ideen)

Hoe kan je de boeknamen vinden en de lijsten van de boeken die je nodig hebt. Ik bestel wel eens de verkeerde boeken.

Hoe poets je veilig voor je omgeving? Stel je hebt gehandicapten in holland wonen en je hebt speciale poets lessen nodig om veilige geluiden voor je omgeving te maken. Hoe oefen je dit en hoe leer je andere dit ook te doen.

In holland is het nog niet geregeld dat ze per postcode de problemen oplossen. Hier zijn nog geen lessen en cursussen voor bekend. Ik loop gevaarlijk en maak gevaarlijke geluiden. Mijn probleem is dat het lijkt dat op elke voetstap en beweging de politie word gebeld. Ik geloof dat mijn bewegingen als gevaarlijk agresief gezien worden en dat ik dood geschoten zou moeten worden. Wat is er op de tv nu?

Ik heb er geld voor over voor dit type leer poetsen en veilig communiceren boeken. (Ik durf soms niet te bewegen zo eng is het op de aarde….. Ik volg de rechtzaken en oorlog op tv niet. Als iemand poetst of lopen gaat dat ze een aanvals helicopter naar me toe willen sturen dan word ik wel even bang ja. )

(Ik wilde een levende arena bouwen in een computer. .xm module bestanden aangesloten op de robotten die de besturing overnemen. Spraak delen en beweeg delen. Mic in om de xm modules te laden. Zo zou je echt leven kunnen maken met het iq tot 1000en. Het leek even dat zeer hoog begaafde mensen een presentatie over interactie met levende wezens toonde. (Ik zag echt uit een heel grote tv in het licht hoe dit gemaakt moet worden. Het leek ook dat de levens vormen (mdl xm mic's) naar me communiceren dan) (dat was hier in de buurt) (computer club in de buurt) (is er een poets club???)

(ik kan de . Alle muziek ooit en alle films ooit en alle bestanden ooit in folder schermen (gui) nog niet intypen. Ik zag al hoe det moet en dat het makkelijk is.)

Als jullie op of in mijn computer praten. Ik heb nog moeite om mijn eigen geluiden te horen. Ik heb geen idee wat jullie doen.

Ik hoor wel dat mensen snappen dat ik nek verwondingen heb en dat ik dus moeite heb en dat het erg veel pijn doet om te praten. Echter ik hoor ook steeds dat ik moet praten ook al doet het erg veel zeer want er moet doorgewerkt worden en je moet gewoon doen wat je moet doen. Niet zeuren. (arbeids inspectie en gezondheids inspectie is niet altijd op de hoogte)

Rudy van Etten / Crom design / karmel 7 / 4613 BN / Bergen op Zoom

• Rudy van Etten

Poetsen en bewegen en de omgeving daar omheen veranderd in een hel. Zie bv de horror films.

Als je hoort en voelt dat je als een worm (film) word behandeld. Ik ervaar dit degelijk wel. Ik hoor geluiden en voel de natuur zo op me in gedrukt worden. Ik hoor een zeer slecht iemand in mijn oor praten en ook uit mijn computer praten. Ik hoor een emmer en die valt op je lichaam neer met zeer slecht bedoelde geluiden. Slecht bedoeld naar namen van dingen of mensen die als zij zeer beschadigd raken zeer veel schade kunnen aanrichten aan anderen.

Nog niemand heeft de boeken kunnen vinden of bestellen die nodig zijn om veilig te bewegen in de natuur hier in de hoek van brabant bij de zee.

Op dit moment is het augustug en het zal september worden. We rijmen met de kalender en met de voorwerpnamen om ons heen. September en augustus is de snel een sepereer cel opsluiten en snel mensen en kinderen en spullen weghalen maad. Het weer word minder goed en het zal sneller koud en warm worden. Mensen bewegen mee met dit. Als je hier niet veel van weet en als je ziek bent of niet zo in vorm dan kan het je raken. Hoe snel kunnen er problemen ontstaan en hoe snel los (augustus) je dit op.

Bewegen en toetsen op reactie is iets wat belangrijk is. Er zijn veel films en boeken over hoe de natuur is als je de natuur vergeet. Er zijn weinig? Films en boeken over hoe je de problemen in de natuur oplost. Het lijkt dat niemand het echt interesseerde. We hebben de snelle oplossingen al. Waarom voeren we oorlog en waarom behandelen we elkaar allemaal zo slecht.

Sport en leer met je agenda. Als je hoort en voelt en ziet dat je natuur niet gezond is. Noteer het en noteer oplossingen die andere mensen en die andere natuurlijke effecten laten voelen. Schrijf het ook op. Want als je hier in holland luisterd en kijkt en voelt dan gebruiken ze gewoon die ziekenhuizen en klinieken en cellen om problemen op te lossen die je kan op schrijven met de oplossingen erbij.

Ik loop op mijn tenen. Ik probeer direct een standbeeld houding aan te nemen bij negatieve natuur tot een positieve natuur naderd. (haken in op) Ik probeer stil te zijn op de juiste momenten.

Het is moeilijk als je ziek bent. Andere lijken je vanuit de wijk informatie die ik ontvang hier direct te willen dumpen. Hoe kan ik helpen?

Net als met fotograferen. Wijs en richt naar de glimlach. We bewegen triljarden delen in en rond ons lichaam. De glimlach die je krijgt als je (aantekeningen) warme lucht inademt. Wijs daar naar bv.

Bij een goede sfeer wijs je naar de bewegingen en voorwerpen die de goede sfeer veroorzaken. Dit noteer je als je het waarneemt. Hoe word het een veilige omgeving voor jezelf en andere zonder andere stuk te maken. (ik kan nog niet de kinderbescherming en arbeids inspectie en gezondheids inspectie leerboeken en bestanden en boeken en trainings materiaal vinden. Ik zie genoeg mensen en dingen die de informatie kunnen gebruiken. (ik heb zelf nog het gevoel dat ik geslagen zal worden door mensen en de natuur om me heen. Ik kan niet laten zie overal hoe je de gezonde familie instelt. Mijn heup en rug en nek doet zeer. Het is wel makkelijk om de sfeer een korte periode aan te zetten. (Je voelt het direct en hoort het direct. We willen het voelen en horen en zien. (gezonheids en houding en beweging en coordinaten in de omgeving om ons heen; een boekwerk en verslag die ik niet kan vinden; huiswerk van andere)

Het lijkt nu ; 9:17 dat schoolieren of mensen in mijn huis bezig zijn. Door de computer praten. Ik ken wereld wijd mensen. Ik heb al bijna de alle tv en radio wat kan bestaan af. Alle stream mogelijkheden en coordinaat pointers. (kado's) (de wind schrijft voor hoe je het maakt)

De alle geheugen blokken supermarkt is ook bijna af in ontwerp (alles wat ooit zal bestaan op een computer) (Ik probeer de software proffesoren te vinden daar; de wind schrijft al lang hoe je ze vind.)

(poets en beweeg vriendelijk de slechte invloeden weg; schoon bewegen en schoon rijden)

Rudy van Etten / Karmel 7 / 4613 BN / Bergen op Zoom / Nederland

(gta msn ctrl+v de ….v ; als jij de……van emmer)

zet een flesje en emmer neer om slimmer over hersenen te kunnen praten.

zet een riem en rugzak zeer om computer stroom rafinering te leren begrijpen(stream refining)