Als ik beweeg (ik heb een kale plek op mijn hoofd - ik ben geblesseerd(biologie auw)) dan mis ik de omgevings signalen.

Ik heb het idee dat ik gevaarlijke agresieve mensen mijn richting in wijs. (mijn naar klinkts als mishandel me; gebruik me verkeerd)

Ik hoor de leuke signalen van buren wel maar ik kan niet op tijd reageren op hun leuke signalen waardoor er te veel minder leuke signalen over blijven. Ik word mishandeld door burgers in mijn land. Ze haten me letterlijk. Zie de reacties na 20 jaar. Ik denk dat meer mensen dit snappen? (ook kaal en langzamer? - waar zijn die leuke signalen nu?)

Ik kan niet de juiste kassa bon producten vinden die mij weer gezond en leuk maken. (Ik zag vandaag - mensen gebruiken me nu hier in de pc. ik ben de pino- ze noemen me gewoon pedo en ik zie niemand meer;) (in de story los ik wel problemen op. Zie de wao cafe) (ik mag geen geld verdienen ook meer want de top 40 is bezet. Een agente moet in mijn computer praten al jaren lang om toestemming te geven om iets te posten. Muziek die ik maak gaat me uitschelden en mishandelen.

Zo richt ik de signalen in mijn huis omdat ik niet lenig kan draaien met mijn hoofd. (?) ; Daar bij de haven te bergen op zoom.

Een leuk iemand zal ik niet bij de deur kunnen bewegen. Er staan mensen te huilen nu. (zo klinkt de douche)

Snap je die beperkingen? Ik heb een open office ace one. 5 miljoen zijn er verkocht. Proffesionele bestanden kunnen gemaakt worden erop om situaties goed te omschrijven. xml javascript hmtl area.

Wat moet je doen om die ventilator situatie op te lossen. (ik baal van die handelaren die op rijmwoorden dingen aanbieden ja. Je x repareren voor x euro) ; he~ma..

ziek zijn.

Bij de xshop zijn fietsen voor kijkbeperkingen goedkoper. Je zal de vuiltjes uit je omgeving weg kunnen sporten. (blijvend effect als je het blijft trainen. Roeien de haren weer terug met roeitrainer. Ik heb rugpijn. Ik schrijf xtory stijl.) auw…

Rudy van Etten / Karmel 7 / 4613 BN /. Bergen op Zoom.