Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het richten van voorwerpen in je huis (wijk effecten)

• Rudy van Etten

Wijkmanagement ideen; richten van voorwerpen kaatsingen en verbeterende effecten voor iedere burger en dier.

Ik ben nog ziek. Ik heb nog weinig kans om snel weer arbeids productief te worden. Ik ben ingesneeuwt. Voorwerpen staan me tegen om me heen. Ik ben niet fit genoeg om mensen te vragen hun voorwerpen te richten tot het cbs kolommetje wao en uitkering naar veilige situatie en gezonde en veilige toekomst staat gericht.

Het richten van voorwerpen in je huis en de korte en lange afstands effecten om je heen.

Voorwerpen in huis en de effecten van de natuur om de voorwerpen heen. De natuur kaatst naar een product(voorwerp) toe en terug de natuur in.

Als er signalen zijn om je heen die niet correct zijn dan zou het kunnen zijn dat als je een voorwerp een klein beetje verplaatst de omgeving signalen wijzigen. Als je dit goed doet en als we allemaal dit doen dan veranderd de natuur. Fouten zouden dan niet meer bestaan.

Je kan problemen creeeren door een voorwerp wat natuur (zoals licht) in je huis te richten naar buiten tot je signalen hoort dat er geen problemen meer zijn.

Zelf ervaarde ik dat dit al langer gedaan werd. Ik kon niet meer praten. Mijn stem werd uitgezet ook zie ik dan rare dingen zoals andere woorden in het woordenboek(wijzigingen)

Als er in je straat iemand problemen heeft dan kan je die persoon en het huis of gebouw helpen door jou huishoudelijke indelingen te wijzigen. Dit werkt echt.

Positieve signalen om je heen door positieve plaatsing en richting van voorwerpen in jou omgeving.

(horloges kaatsen al licht af – jouw houding bepaald ook de houdingen van anderen)

(lichtbundel ; geluidsgolf ; kaatsing en beweging)

Rudy van Etten / Karmel 7 / 4613 BN Bergen op Zoom / Nederland

• Rudy van Etten

Ik ontdek net dat er beelden van bv folders via lichtspiegel kaatsing in mijn ogen vallen. Ik heb momenten gekend waar ik compleet verblind was. Op die momenten draai je in een lichtstraal die je in een fantasie wereld plaatst.

Ik denk dat als je die lichten en geluiden gaat richten dat je dan in een geluids stille en onzichtbare ruimte terecht komt. Ik schrok al omdat zo een kubus om je heen ook voor overvallen gebruikt kunnen worden. (3d stad;) Op die momenten dat ik in zo een kubus ben weet ik niet meer hoe er uit te komen. Mensen lijken how to's te bewegen en did you knows te bewegen dan. (hoe word je onzichtbaar of een ander en hoe word een ander geluids stil of jezelf?)(natuurkunde);computer virus nieuws….

(al een aantal jaar kan ik mensen niet altijd meer horen. Er lijken stemmen te worden ingewiskunded. interceptie;)

raar en zeer eng. (rug patient hier); (is jou tv wel eens overspiegeld of is jou radio wel eens overgeluid ?)