Galm plaatsing op voorwerpen en producten en lichaam. (rnnl – richten natuur naar lichaam))
In mijn omgeving neem ik bepaalde effecten waar. Geluids galmen zijn verplaatsbaar. Af en toe worden geluids galmen (vergelijkbaar met bliksembollen) in mijn hoofd geplaatst. Ook op voorwerpen worden deze geluids galmen geplaatst. De klokkenluiders partij was tijdens de verkiezingen (europa) aanwezig op de stem papieren.
Ik vergelijk klokken ook met mijn huis. Ik heb er nog veel moeite mee. Geluiden sturen zelfs de insecten rond.
Het lijkt er op dat de plaatsing nauwelijks tegen te houden is als je niet gezond genoeg bent. Ik kan de effecten (uit ervaring) vergelijken met dat effect wat je waarneemt als je overlijd.
Ik heb een computer. De galm(geluiden) vallen ook in en op de computer. Het lijkt dat op elke omschrijvingsregel. (alfabet linialen)
De mensen in mijn omgeving lijken ook getroffen. Echter ik weet niet of ik kan horen en zien of praten. ?
Er is hier te bergen op zoom te brabant holland een probleem. Mobieltjes lijken ook getroffen en ook de stads sirene. Ik ben maar 1 persoon. Er is geen forum (zie het politie forum; ik ben er binnen kort aanwezig) waar oplossingen staan.
Het lijkt op dit moment dat als ik bepaalde bewegingen maak dat de effecten af en toe direct realiteit worden(animeren)
De galmen zijn de regering en straffen direct. Zelfs de doodstraf word direct opgelegd met iedere naam in en rond de galm. Er is een kans dat bepaalde regels die worden vernieuwgeluid worden ingevoerd. (samenvattend afgerond)
Ik ben voor een vriendelijke en krachtige en lieve mooie slimme en een sterke natuur. (Ik zing en acteer)
Rudy van Etten / Karmel 7 / 4613 BN / Bergen op Zoom / Holland / Rug heup nek draai problemen / Arbeids ongeschikt.