Hier te bergen op zoom lijkt niemand te willen werken. Er zijn geen functie en werk omschrijvingen te vinden. Mensen lijken te kunnen doen wat ze willen doen. De makkelijke dingen worden gedaan en de moeilijke dingen worden nagelaten.
Ik hoorde pas nog. De vorm van het lichaam zijn mede bepaald door activiteiten uit het verleden. De mogelijkheden en lichaamsvorm. (het c.v)
Er zijn geen websites of boeken die dingen in je omgeving verklaren. Als iemand stemhebbend in de natuur eisen gaat stellen dan ben je aan het dobbelsteentje overgelaten of dat jij niet getroffen word.
Als je een baan zoekt dan richt je de natuur van jou lokatie naar die lokatie in. Je walst de natuur plat zodat je werken kan bv. (Ik ben nog ziek en arbeidsongeschikt.) (Er is op mij gericht. Ik word gewalst. Ik ben duizenden euro's per jaar waard. Deze gelden op postcode zijn te verdelen.)
Wat moet je doen om duidelijk te maken dat de arbeids en gezondheids inspectie op een passende (sterving) manier de natuur helpen. (folder plaatsingen; honderden folders schrijven tot je daar goed in word.)
Waarom wil niemand in nederland snappen dat je gym (belgym .; leraar) nodig hebt op gezond te blijven? Waarom worden we ziek? En waarom wil niemand een ander meer vriendelijk helpen. (die glimlach) (niet op most wanted misdadigers omdat je nekkramp hebt en je buren liefst met afstand bediening of toetsenbord of vliegtuig bij bonbons uit de natuur verwijderd.)
Ik verlies op informatie tekorten. Ik hoor veel stem geluiden. Deze worden door andere beter gehoord en zij creeren situaties voor mij. Ik moet 50 procent van mijn verzekerings gelden aan mensen geven die ziek zijn en mij niet kunnen helpen. De andere 50 procent weer aan iets anders. Waarom hebben we niet een duidelijke gezondheids en arbeids lichaams vorm eis in onze wetboeken en schoolboeken. (Waarom word je dik?)
Ik verlies hier. Elke dag moet ik proberen de natuur vriendelijk te houden anders trappen ze mijn deur in en slaan ze mensen in het wilde weg in elkaar. Het kan erg snel gaan. Als ik een prachtig marcheer lied schrijf dan bombaderen we als de vn binnen 10 uur elke stad op de aarde. (Dit is te gek dat ik dit geloof en dat andere dit geloven. (grieg componist en reich componist ; bewegingen en geluidsgediplomeerde)
(Ik stoot te veel nog en ik geloof meer in frans guneu en ruimte reizen dan in trouwen en kinderen maken.
Daarom lijken vrouwen stemmen me te willen doosslaan. (afwijzingen)) ;help ; verklaringen en gerust stellingen gezocht.
Rudy van Etten / Karmel 7 / 4613 BN / Bergen op Zoom / Nederland/ Pols verzwikking. Nek draai beperkingen , heup draai en rug buig beperkingen. Knie buig en been til beperkingen. (Ik probeer dag en nacht te sporten in mijn huis tot ik volledig gezond ben.) ; ik weet niet of ik het haal. De doodstraf word mogelijk weer voorbereid door mensen uit de omgeving (balon plaatsing) Stroom stoot en geweldadige arrestatie aankondigingen ; tv gids? ; waar zijn de oorzaken. Een deel van de situaties die ik hoor worden echt uitgevoerd. De verschrikkelijk gruwelijke dingen soms ook. ; er is geen geruststellingde formule hier in de natuur. Op dit moment is een chaffeur van vrachtwagen aan het betogen met de vrachtwagen lijkt het.)