Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geluiden op en in en door me heen (omgeving) dimensie wiskunde

• Rudy van Etten

Antony van de link page is wiskundig fysics programeur. (zie physics simulaties in bv java)

Ik heb hier een dillemma. Er gaan zoveel mensen dood aan dingen die niemand noteerd. (toetsenborden milkshake aarbij aardappel ectzevoortraa)

Er zit een been en een schoen in mijn hoofd vast die door het plafon en door de muren heen komen. Ook dozen zitten in mijn hoofd vast. De geluiden die dat zijn dus. Klinken op dit moment als een programma die ik wel zo willen zien maar niet nu.

Ik kan nog moeilijk draaien en niet wat corrigeren(bijsturen). Er schieten geluids effecten door mijn hoofd heen. Laser shots(vuilniszakken?) En mensen gezeur(eisen dit en dat en nog meer)

Het lijkt dat benen en armen me af en toe ook ernstig willen beshadigen. (zie zelf beschadiging bestanden ..js tabellen statistieken per postcode.)

Ik heb niet een idee hoe de geluiden hersteld kunnen worden. Er komt een laag van geluid en licht op me neer. En ik kan er niets aan doen. Als je het gebouw in brand zet dan gaat het nog door. (zo moeilijk is het te wijzigen)

Normaal adem ik even wat in een richting en dan is het opgelost. (ik kan mijn kamer in een holografische kamer ademen.(natuurkunde) maar als ik pijn in mijn nek en rug heb dan niet. Dan kan het vanzelf ook nog gebeuren.)

De video game robot programeur is ook aanwezig als lichtstuiter effect en ik zie op instructie sterren voor mijn ogen.

Af en toe word er geholpen. Ook erg goed.

Hoe ontkoppel je van voorwerpen uit je omgeving (flatgebouwen?)

• Rudy van Etten

Op dit moment word er in mijn linker oor gefluisterd. Het onderwerp is uitkeringen in arbeids ongeschiktheids inkomen. Er word gevraagd hoeveel geld ik heb en dat ik een periode geen geld zal krijgen.

Er word in mijn oor gefluisterd. Ik heb nek en rug klachten en ik kan niet vragen of ze op willen houden dit te doen.

Ik mag dingen niet doen en moet dingen doen. Het lijkt dat als ik bepaalde geluiden maak ik daarna ingefluisterd word. Ik ben een dief hoor ik dan. Er worden spiegelflitsen in mijn ogen geflitst dan. Het lijkt dat ik overvallen word.

Er zijn bedrijven aanwezig hier. Er word gewerkt.

Een mannen stem roept steeds ‘ boe’ in mijn oren. Hij is niet lief. In de ochtenden zijn deze fluister stemmen zeer eng en gemeen. Doodsbedreigingen en zelfmoord instructief is dan het onderwerp. Ik moet normaal doen. Het lijkt dat er geen gezonde mensen genoeg zijn hier in de omgeving.

Ik moet pillen slikken bv. Ik mag niet doen wat andere niet willen doen of kunnen doen. Er word niet gerefereerd en naar communicatie middelen gewezen. Alleen mondeling willen stemmen communiceren. Schrijven gebeurt niet.

De natuur bestaat niet hier. Alles zit in je hoofd. Insecten die praten worden genegeerd en ook de bajonet flitsen.

Ik ben wao;er en ik word hier afgeperst en gechanteerd en gebruikt en word gevoyeured en lastig gevallen.

De flitsen zijn van de geheime dienst en ook de fluister stemmen in mijn oren. Is dit normaal??

Ik moet mijn inkomen laten verlagen. Mijn computers worden meestal stuk gemaakt als ik niet de juiste houding aanneem. Er zijn veel mensen met een uitkering en met staking hier en niet werkend hier. Er is verzet.

Er is sterving hier in de wijk. Dit word genegeerd. Er is hier een vechtsfeer nu.

Als een bord geluid gemaakt word dan word opsporing verzocht gebruikt om me stil te houden. Tmf doet mee want een top zangeres woonde in de buurt. Wat doen jullie?? (ik koop school boeken. waarom zijn jullie zo gemeen en agresief in je bewegen en doen??)

De gemiddelde leeftijd is 77 jaar. Bevolkings druk! AUW WAO.

Rudy van Etten / Karmel 7 / 4613 BN . Bergen op zoom /. Nek rug klachten.

Ik sport nu 24 uur per dag. Ik stop alleen als de blesures te erg worden. Ik doe chinups en karata oefeningen.

• Rudy van Etten

Daarnet flitsen ze een cassier in mijn ogen met een pistool tegen zijn hoofd aan. De stemmen vertellen hoe niemand je helpt in nederland.

De posts vanuit deze computer lijken gewoon te verdwijnen. Ik hoor dat advocaten alles direct wissen. Je mag niet eens de politie meer bellen. Zo gaat het hier in bergen op zoom. We hebben er geen zin meer in we staken.

Als je mishandeld word dan heb je een grote kans dat de politie dit doet.

• Rudy van Etten

Ik luisterde net door na de gijzeling name en ontvoering en mishandeling en verkrachting die ik ervaarde. Ik hoorde daarnet nog een buzzer in mijn oren. (ik zou gearresteerd gaan worden)

Nu word er weer voorgelezen wat ik intyp. Ik hoor zeer onhandige geluiden om mij heen. Een bezem en een deur en een koelkast. Deze voorwerpen praten af en toe. (Niet iedereen is een niet analfabeet (alfabet tikken)

Elk mogelijke situatie kan je horen. Ook met lichten kan je alles zien. Foto en spiegelkaatsing.

Daarnet is mijn broertje Rolf door politie in elkaaren geslagen door de dochter van een oud baas (bedrijf leidset) die politie is geworden. Hij werd wild(mijn broertje) en hij moest op de grond gewerkt worden want hij kon niets meer horen of zien mischien. Dit effect merkte ik hier beneden.

De politie woordvoeder was al eens hier bij mijn flat in de buurt. Hoe teken je dit uit?

Ik hoop niet dat mijn broertje is mishandeld. Personeel van de woningstichting liep al voorbij en vertelde dat we hem mogen slaan. (hem ; mischien ik) Volgens de gedragings codes is geweld niet toegestaan.Er worden soms gevechten voorbereid. Deze gesprekken moeten geplaatst worden. (videogame vechtpartijen of film vechtpartijen)

Mijn broertje is daarna op de tv aangehouden en op de grond gewerkt omdat hij agresief werd. Dit werd voorgelezen in mijn omgeving. Dit hoor ik vaker. Zo doen we dit hier te bergen op zoom. Zonder joystick en via een andere zender of telefoon.

Typisch dat er geen demografisch overzicht is op deze situaties.

Ik moet alert zijn want ik ben een crimineel. Ik loop het in alle talen rond. Dus dan ben je het. (!) Is dit onzinning? Dus dan moet je gearresteerd worden. En omdat er lichtjes en beeldjes in je ogen geflitst worden moet je op een andere manier gearresteerd worden. Je moet uit je huis geseined worden met een oorbuzzer prater en jezelf melden bij de politie of wachten tot ze er zijn. En dan jezelf agresief gedragen. Dit in variaties altijd hetzelfde want ik verzet met tegen de regering. (Dit is zo wat de kennis hier in de regio; we zijn niet al te goed opgeleid in nederland)

Als ik schrijf dat ik astronout ingenieur word… Mr Wubbo okkels was hier eens in de omgeving. Wat is carriere?

Een kaal hoofd wat licht in je gezicht kaatst ontvangen wat veranderd in een mooie film over hoe je robot astronouten bouwt.

Hoe gaan we met deze situaties om. De partij van de dieren melde al dat wij nederlanders niet met tekst werken(procedures) We gewoon maar wat doen. (? ik type nu) Waarom is de gemiddelde leeftijd zo laag?

Rudy van Etten /

Als ik dood gevonden word of lang niet online ben dan ben ik mogelijk of dood of een tijdje ergens geplaatst tot ik normaal doe. (?) Dunne muren…. Geen raporten geen onderzoeken online. Geen overzicht. En tmf en mtv in de buurt. Wilde rokkers en wilde muziek. (hitmuziek wrijven met je vinger en iemand van de stip of met stip op wrijven.)

Robot oren.

• Rudy van Etten

Mijn laatste project. robot game programeurs (game maker - sim physics achtige dingen)

Veel mannen en vrouwen wachten hier op de super sterren. Die kunnen te horen zijn door mijn computer. (alle lara's en alle rocks en alle cruizes enzovoorts)

Hierin mijn machine en in dit gebied walzen we over zieke mensen heen om een glimp van een beroemd iemand te kunnen zien. Broeken worden wel eens opgetrokken gezien tijdens lopen voorbij mijn raam. (kunnen we doorgaan met maatschappij leer. een halfmiljard mensen sterven per jaar. waarom wil je hier dit lezen of horen?)

Within temptation speelt op tv voor haar beroep. ze en hij wil ook heel de dag mensen te gast hebben. Je kan ze hier horen ja.

Ik hoor wel eens pistool schoten door de machines heen.. Wat doen we in hemels naam………. (video games))))))))

stream refining is een van de laatste doorbraken. Counter strike knife light slashing is een goed speelbare mod.

Help aub aow'ers en wao'er en uitkerings gerechtige. Ga ons niet begraven of reserveren voor crematie. (wees voor scholen en schoolboeken) aub