Antony van de link page is wiskundig fysics programeur. (zie physics simulaties in bv java)
Ik heb hier een dillemma. Er gaan zoveel mensen dood aan dingen die niemand noteerd. (toetsenborden milkshake aarbij aardappel ectzevoortraa)
Er zit een been en een schoen in mijn hoofd vast die door het plafon en door de muren heen komen. Ook dozen zitten in mijn hoofd vast. De geluiden die dat zijn dus. Klinken op dit moment als een programma die ik wel zo willen zien maar niet nu.
Ik kan nog moeilijk draaien en niet wat corrigeren(bijsturen). Er schieten geluids effecten door mijn hoofd heen. Laser shots(vuilniszakken?) En mensen gezeur(eisen dit en dat en nog meer)
Het lijkt dat benen en armen me af en toe ook ernstig willen beshadigen. (zie zelf beschadiging bestanden ..js tabellen statistieken per postcode.)
Ik heb niet een idee hoe de geluiden hersteld kunnen worden. Er komt een laag van geluid en licht op me neer. En ik kan er niets aan doen. Als je het gebouw in brand zet dan gaat het nog door. (zo moeilijk is het te wijzigen)
Normaal adem ik even wat in een richting en dan is het opgelost. (ik kan mijn kamer in een holografische kamer ademen.(natuurkunde) maar als ik pijn in mijn nek en rug heb dan niet. Dan kan het vanzelf ook nog gebeuren.)
De video game robot programeur is ook aanwezig als lichtstuiter effect en ik zie op instructie sterren voor mijn ogen.
Af en toe word er geholpen. Ook erg goed.
Hoe ontkoppel je van voorwerpen uit je omgeving (flatgebouwen?)