Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

getreiter en gepest naar de patient(ik weer aan de beurt)

• Rudy van Etten

Ik ben net weer ondervraagd in mijn huis. Ik lag in bed. Ik heb een aantal uur rust genomen. Ik ben aan het aansterken. Mijn pols doet nog zeer op dit moment.

Ik ben een dief. Ik heb gestolen. Zo hoor ik deze geluiden rond etenstijd mijn oren in komen. De geluiden lijken op een gegeven moment als een zendertje in mijn oren te lijken.

Mensen lijken er zelfs een oj simpson situatie van te willen maken. Buiten leek de wind al op me te zijn gericht. Honden leken me ook toen aan te vallen. (hoe ga je dood in een hoekje)

Ik ben nog niet gezond genoeg. Ik weet uit ervaring dat mensen makkelijk oordelen. “Jij bent een dief, waarom steelde je.” De kinderbescherming heeft mogelijk die databases waar de postcodes in staan (siske de rat lokaties)

In de douche ben ik verkracht. Ik had een zendertje in mijn oren. Een mannengeluid wilde me sexueel gebruiken. Als ik dit beweeg hier dan worden buurtbewoners als schuldige aangewezen. Dit meestal direct. Mogelijk zelfs al via de radio. Kun je nagaan. (pesten op internet)

Etenstijd is bijna voorbij. De borden worden weggehaald. Opsporing verzocht zoekt nu niet meer. Ik heb niet mijn polsen hoeven doorsnijden. Dit eist de natuur af en toe omdat dieven gemene dingen doen. Mensen worden vermoord!

Je bent direct schuldig. Ik ben direct schuldig. Ik wou dat mensen school boeken gebruikte en wat minder direct discrimineerde en rasistische opmerkigen/geluiden maakte.

Toen ik jonger was werd ik ook gewoon een dief genoemd. (mijn naam klinkt soms als dief – rudyf) Dat is soms meestal genoeg. Af en toe lijkt de bevolking zich gewoon ergens op te willen afreageren. Als ik niet fit ben en een blessure heb dan ben ik aan de beurt. Al vaak genoeg.

Auto's rijden nu ook nog rond over mijn situatie. De gordijnen lijken te zijn gericht. Het is makkelijk. Zodra ik ook maar aan mijn broek zit dan is het al duidelijk wat ik ga doen. Namen van bekende kleine kinderen worden ook makkelijk direct omgebetoogd via de natuur.

Dit is zo schandalig. Sattalieten nemen ons op en ook andere meetapparatuur. Waarom willen we niet onszelf beteren??

Op dit moment gaan ze weer voorlezen wat ik intyp. Daarna word mijn adem woor voorgelezen op andere plaatsen. Ik lijk er te worden ingericht. (hoofd richt oorzaken)

Spiegel flitsen lijken me ook duidelijk te vinden.

Wat kan je doen om situaties zoals dit minder ernstig te maken. Buiten rijden ze zonder problemen mensen aan. Het hoef maar omgeroepen te worden. “Rij die persoon aan” Dit ken ik. Ik ken mensen bij wie dat gebeurde. Meerdere mensen zijn overleden. Ik kende mensen die dood zijn gegaan. Patienten. Ik hoor het nu niet meer. Als je beweegd dat het kan gaan gebeuren dan kan het overspringen. Er is dan een goede kans dat je dood zal gaan.

Ik word nu als een kleuter behandeld. Ik weet niet waar het vandaan komt. Serieus nee……

Hoe kan je andere duidelijk maken dat ook zij een gevaar voor zichzelf vormen en andere. Als je niet lenig bent. (ben lenig ding' belediging) Dat dit belangrijk is.

Er waren ook weer geluiden te horen over hoe mensen hun restaurants en cafetaria's vervuilen. Ze plassen en poepen en spugen in hun eten.

Ik zal tijdens de na etens tijd ook wel weer gaan horen dat ik een misdadiger ben en naar de gevangenis zal moeten. De apparaten hebben geen stand waarop we slimmer worden. Dit willen we niet inbewegen. Het is zo makkelijk. Beweeg dat je bepaalde bewegingen wil voelen. We kunnen dit gewoon doen. Beweeg dat we slim bewegen en dat we gezonder worden.

Beweeg dat ze van ons afblijven. Dat ze ons niet ondervragen in ons huis. Dat ze ons niet gebruiken in onze huizen. (voorbeeld functie ; beweeg voorbeeldend)

Zoals ik de situatie nog ken zal ik nog mishandeld worden in mijn huis en buiten. Ik word geslapped met wind en temperatuur en geluid. Verblind met licht. Ik las hier pas over op een pesten pdf bestand.

Ik hoor dat mensen mij weer wereld wijd willen wissen. Alles wat ik gedaan en gemaakt heb word gewist. Ik word in een geheime dienst kubus geplaatst en zal met een ander lichaam gezien worden. Net als al die andere (volgens de schijvers en camera's ; auto spiegel schilders) die dood zijn en gewoon te ontmoeten zijn; in de media dood verklaarde mensen.

Kijk uit in de winkels als je ziek bent. Sommig personeel slaat je als jij beweegd dat je geslagen gaat word.(instructie bewegen) ze komen zelfs naar je huis toe om je daar te ondervragen. Je moet dan naar de politie toe bv of je zelf dood maken bv. (niet alle personeel is opgeleid ; een diploma is niet verplicht. Een been is ook een interview zender ; ruil voet handel)

Rudy van Etten… ; karmel 7 ; 4613 bn ; bergen op zoom ;

wees voorzichtig. als je beweegd dat bepaalde mensen iets moeten doen dan moeten ze dit soms doen. snap je. Hoe verleid je een partner. Hoe beweeg je andere…. uit in en lok en. (ik ben voorlopig nog de dief. dus wees voorzichtig. politie slaan soms wel mensen neer. bij mij huis voor was ook iemand de pineut. als je geblesseerd ben zoek dan behandeling…… fysio massage chiropractor; je lichaam laat wel zien dat je niet fit en lenig bent…..)

enge wereld als je ziek bent….

• Rudy van Etten

Wist je dat als je pillen moet slikken dat er dan niemand tijd voor je heeft en niemand je wil helpen. Als je een gymleraar zou kennen zou die jou mischien kunnen leren hoe je sneller fitter mooier en gezonder kan worden. (waarom zien kinderen er mooier uit?)

Pillen betaal je met de ziektekosten verzekerings gelden. Waarom slik je ze?

Wist je dat je mensen kan laten bewegen? Ze bewegen je. Je moet ze slikken en je moet de dingen doen die je moet doen. We leven in een individuele maatschappij. Niemand kan met een ander goed samenwerken. 2 Handen kunnen al nauwelijks met 1 lichaam samenwerken. hand hand coordinatie.

Je volgende bewegingen gaan door een obstakel koers heen (zoals net als in battlefield 2 of als in band of brothers) je moet bewegen en het heelal plaatst obstakels om je lichaam en in je lichaam.

Ik ga dag en nacht opdrukken en spier en rek oefeningen doen. Wist je dat als je je hand open houd en die rekt en die richt naar een ander dat je dan zo die ander duidelijk maakt dat die moet ophouden en dat andere mensen dat dan kunnen zien en dat ook begrijpen dan en dat zelfs dit op sattalieten te zien is die met do : alles ok? : loop werken;(supersnel elke lokatie controleren)

• Frederik

Ga ik ook weer doen dat opdrukken,goeie tip.