Wat kan je horen in je omgeving. Het toneel spel siske de rat is een periode in de theaters te zien.

Ik hoor stemmen. Wat een stem doen.

Je kan insecten besturen met stemmen. Je kan rook besturen met stemmen. Je kan geluiden besturen met stemmen. Je kan lichten besturen met stemmen. Je kan mensen besturen met stemmen.

Ik hoor stemmen. Het is op dit moment hiet niet vriendelijk. Het lijkt dat er gevechten worden voorbereid. Woedende mannen geluiden en woedende vrouwen geluiden zijn te horen. Er word gepoetst.

Er word gefluisterd. Er word in mijn oren gefluisterd. Ik word bedreigd. Ik word in een hoekje gedreven. Als ik meer beweeg dan worden andere aangevallen. Ik probeer zo min mogelijk namen van bewoners verbaal aangevallen worden tijdens deze situaties.

De deurwaarders worden aangevallen hier en ook de regering en de gemeente raads lieden en de gezondheids zorg en eigenlijk alles. Dit is al vele jaren gaande. (analfabetisme ; alfa bet geluid tikken;)

Er zijn veel zieke mensen hier in de omgeving hier in west brabant. Er zijn stakingen en bijeenkomsten. Er worden ook weer uithuiszettingen en moorden en misdaden voorbereid.

Er zijn te weinig gezonde mensen hier in de regio west brabant.

Ik krijg flitsen in mijn ogen. Ik krijg geluiden in mijn oren. Ik word van een afstand mishandeld. Ik ben niet de enige.

Mijn naam klinkt soms als die van spiderman en ook als batman. Ik schrijf dus wel.

Ik kan auto's op adem laten besturen hier. Het lijkt dat er star trek phaser wapens gebruikt worden. (Ik kan ze zelf ook maken. Je hoort al in de natuur hoe je deze maakt.)

Ik ga verder met mijn blesure behandeling. Ik wacht verder tot het hier wat rustiger is.

Ze gaan weer blauwe lichten in mijn ogen schijnen. Dit zal heel de dag door gaan. (Hoe ervaard een ander iets?)

versterf… Zie bv wolters noordhof recht……..

analfabetisme ; we bewegen taal. Onder de voeten praten we. (bijna niemand lijkt hier van op de hoogte….)

Ik word weer wereldwijd gewist. Ik krijg dit constant te horen. Ik word vastgebonden op een isoleer bed van een kliniek..(cuckoos nest) dit poetst men in mijn huis naar me toe. Ik kan die personen en natuur niet tegen houden. Ze gaan door tot iemand de mensen en natuur hier veranderd.(tijd)

Ze willen de regering ook bij 1 klacht van uit de natuur omverwerpen. Dit met een enkele beweging. Met de stoffer.

Het lijkt ze soms te lukken hier. Top 10 muziek en top 10 stem impersonatie en we doen hier aan film schilderen. Je kan onzichtbaar worden en iemand anders.

Bergen op Zoom / Karmel 7 / 4613 BN / Bergen op Zoom