Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aan Bonnie

• Sarah

Hallo Bonnie,

ik zie dat je heilig gelooft in wat je doet. En dat is mooi.

Ik heb het idee dat er meer is, dan wat we zien. Wat jij doet en aanbied, dat bestaat, en ik wens je succes!

Wat ik wel gezegd wil hebben, is dat schizofrenie of aanverwante stoornissen, wetenschappelijk bewezen is.

Dat wil zeggen dat als er mensen zijn met deze diagnose, ze niet bij je terecht kunnen voor genezing.

Omdat deze mensen kwetsbaar en misschien soms wanhopig zijn, denk ik dat je juist hier ‘adverteert’.

Er zijn veel andere fora voor op spirituele sites, een domeinnaam is ook makkelijk gekocht.

Deze mensen hebben medicijnen nodig. Je mag niet vertellen dat je ze ‘ergens vanaf’ kunt helpen,

want dat geeft hoop. Dat is zelf strafbaar volgens de letter van de wet.

Ik ben ook een beetje bezorgd voor de regelmatige poster Rudy van Etten. Waar is de GGD! Hij zou in behandeling moeten zijn en daar moeten wonen!!!! Ik denk er over om contact op te nemen met de instanties in zijn nabijheid, hij heeft zijn adres telkens weggezet, dus dat is makkelijk. Hij lijkt me eenzaam en enorm in de war. Hij stuurt goedbedoelde adviezen rond, sport, koop je schoolboeken, blijf gezond en beweeg…… Een jongen met een goed hart.

Waarom typ ik dit? Omdat ik je feedback geef, ik ben maar een simpelere internetter en stuit op dit prikbord.

Niets meer of minder.

Hartelijke groet, Sarah.

• Sarah

Hoi Bonnie,

bijna elke dag kijk ik eventjes of er een reactie van je of iemand anders is.

Maar nee. Ik bedoel het goed hoor!

Zal nu niet meer zo vaak kijken, en zoals dat gaat, lange tijd vergeten dat ik dit berichtje postte.

Het gaat jullie allemaal goed.

Hartelijke groet, Sarah