Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weblog van Lia Govers - 'schizofrenie'

  • lia2

    Sinds half november 2009 heeft Lia Govers, ex-schizofrene persoon en schrijfster van het boek ‘Haal je een moederband niet meer in?’ (ondertitel: Autobiografie van een genezen schizofreen) - uitg. Free Musketeers, ook een blog geopend met nieuws over haar ervaringen, activiteiten en gedichten op het seniorennet.be en wel onder:

    http://blog.seniorennet.be/liagovers/ Voor wie interesse heeft in ‘schizofrenie’-problemen echt aan te bevelen!

  • Marje

    Beste Lia,

    Doe een geweldige goede daad voor de wereld, zet alsjeblieft je boek op het internet om door ieder gelezen te kunnen worden.

    Liefs,

    Marje

  • lia2

    Dat kan niet: ik sta voor 3 jaar onder contract bij uitg. Free Musketeers en dan is het verboden (!) dit te doen. Je zoudt mijn boek bij stichting Pandora kunnen lenen.

  • lia2

    En verder nog wat. Ook als Marje dit belangrijk zal kunnen vinden, is niet iedereen van deze mening.

    Velen die aan deze problematiek lijden, willen er niet van weten toe te geven dat het verband kan hebben met belevenissen uit je prille jeugd, vaak familieleden inbegrepen (zie Ypsilon-recensie en organisatie)!

    Om maar eventjes één ‘prettige’ reactie aan te halen: op het Anoiksis-site staat ook mijn boek aangehaald, zoals ook dat van vele andere personen, natuurlijk.

    Maar toen ik de webmaster vroeg - zoals voor andere personen W E L is gedaan! - daar ook mijn recente weblog als link aan toe te willen voegen, kreeg ik de reactie in mijn emailbox ‘dat toch maar aan die geile italianen’ te vragen.

  • Chubby

    I was rlealy confused, and this answered all my questions.

  • Macco

    Cretaed the greatest articles, you have.

  • Ethica

    This site is like a classroom, ecepxt I don't hate it. lol

  • Wind

    No more s***. All posts of this quailty from now on

  • pcqecjwpzwv

    IGTCMg , nbzxvkucpvyp, qahpsyrtzelc, http://tqyupztqccob.com/