Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Psychose ervaringen voor mijn boek

• Marcel Mulder

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het schrijven van een e-boek over ervaringen over psychose.

Voor dit boek heb ik nog enkele verhalen nodig van mensen die zelf een psychose

hebben meegemaakt of mensen die een psychose van iemand anders van dichtbij hebben meegemaakt.

Als je hier aan mee wilt doen krijg van mij dit boek gratis zodra het af is.

Ook ben ik van plan om een forum te maken hier krijg je dan ook gratis toegang

Wil jij mij helpen dan kun je mij even een mailtje sturen info@vlinderim.nl.

Groetjes Marcel Mulder

• Natasja

Hoi Marcel,

Ik zou je graag willen helpen met je boek. Zelf heb ik in 2005 een psychose gehad waar ik geen medicijnen voor heb geslikt en ik heb ook contact met andere mensen die een psychose hebben gehad of met schizofrene en manisch depressieve mensen werken.

Mag ik vragen wat jouw reden is om een ebook te schrijven?

Met vriendelijke groet,

Natasja

• Marcel Mulder

Hallo Natasja,

Ik schrijf dit boek omdat een vriend van mij een aantal psychoses heeft meegemaakt en mensen om hem heen dit niet begrijpen.

Vaak staat er op internet een standaard verhaal maar ik wil mensen graag laten lezen dat er veel verschillen in zitten.

Als je wilt helpen zou ik dat heel fijn vinden. Stuur me dan even een mailtje.

Groeten Marcel

• Dolf

Als mensen vragen naar wat een psychose eigenlijk is, verwijs ik naar de film “Vanilla Sky” met Tom Cruise in de hoofdrol. Makkelijk zat.

Dolf

• erica irene

Hoi marcel, allereerst wil ik je zeggen dat ik het fijn vindt dat je begrip wilt kweken voor de psychoses van een mens, in dit geval een vriedn van je.

maar vraagje: wat vindt die vriend van dit boek?

ik kan je aan heel veel mensen helpen die ervaringen hebben met psychoses, dat is geen probleem. Er zijn echter ook al heel veel boeken over verschenen, kun je mij vertellen wat je echt ermee wilt bereiken? Wat je doel ervan is?

Ik ben namelijk bezig met een documentaire over stemmen horen, schizofrenie, onbegrip over “psychiatrische stoornissen ”( het woord alleen al bah bah), professionele afstand etc etc. Misschien is dat dat je de wereld wilt vertellen?

want wat is een psychose? een aan trauma's gerelateerd syndroom denk ik, en met mij velen. Zeer wel mogelijk dat je vriend dit ook herkent.

succes met het boek en als je meer mensen wilt "vinden' dan meld het me maar

• erica irene

en natuurlijk 'a beautiful mind"……