Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie weet raad?

• vrouw 34

hallo. ik heb een partner die vorig jaar in december voor het eerst een psychose heeft gehad. hij hoorde stemmen in zijn hoofd, die hij vaak ook volgde,de huisarts begon eerst met oxazepam om hem rustiger te krijgen,toen zijn ze begonnen met risperidol, hielp niks, toen met zyprexa, hielp ook niks, nu zit hij sinds 2 maanden aan de haloperidol en de stemmen zijn eindelijk verdwenen.alleen voelt hij zich ontzettend moe, kwaad, boos en soms ook agressiev. zit al 1 jaar in de ziektewet en slaap bijna de hele dag.dan kan ook komen door de akitneton komen die hij krijgt tegen de bijwerkingen zei de psych. dat ergste is dat er gewoon geen diagnose gesteelt word. je krijgt gewoon pillen en daar moet je het maar mee doen.kent iemand dit probleem?begin vorig jaar was hij opgenomen in het ggz(vrijwillig) maar naar 1 week was hij er weer uit. werd alleen maar zieker. heeft iemand tips ? het ergste vind ik nog dan onzere 3 kinderen er ook zo veel van mee krijgen. ik zelf werk, doe het huishouden, voed zo goed als het kan de kinderen op maar het word alleen maar zwaarder.zijn er misschien meer mensen hier die zoiets mee maken of meegemaakt hebben? ben erg dankbaar voor alle reaktie!!!!!!!!!!!! liefs

• erica irene

mail me maar

erica.irene1@hotmail.com

• erica irene

sorry kom erachter dat ik steeds mijn mail fout heb genoemd, het is live.nl niet hotmail.com. mijn excuses hiervoor.

erica irene

• te veel

hallo.

Ik weet niet echt raad maar wil je even veel kracht en sterkte wensen.Dat hoor je meestal dat mensen in de ggz alleen maar zieker worden en dat psychiaters erg snel zijn met medicijnen voorschrijven maar niet met echt menselijke hulp geven,luisteren, en daadwerkelijke ondersteuning.Probeer het contact met je huisarts te onderhouden…

dit moet heel zwaar voor je zijn…

virtuele knuffel van te veel.