Gezocht hulp voor mensen in de regio west brabant. Er worden papieren verspreid. (rekeningen van regering en bedrijven en cbs en belasting als motordeel) die niet correct zijn en correct kunnen worden afgehandeld door de ontvanger.
Ik kan zelf ook niet de enorme bedragen betalen die af en toe worden ingedeeld hier op mijn postcode. Ik hoor in de natuur hier dat er niet veel hulp is voor zieke mensen. Ik krijg zelf van zieke mensen rekeningen en deze worden gestuurd. Ik leef nog niet op straat nu. Dit is echter niet moeilijk. als je een paar uur onvriendelijk beweegd me een aantal namen dan ben je binnen een aantal dagen of uren direct dakloos/zwerver/op straat wonende/geen onderdak hebbende/zonder identiteit.
De gezondheid van de regering is niet in orde. De .nl is niet op orde. Er worden veel fouten gemaakt.
Er zijn mogelijk veel mensen die veel probleem papieren ontvangen hebben. (meld dit bij politie bv of bij maatschappelijk werk of breng de papieren naar maatschappelijk werk of naar politie)
Er zijn nog oplossingen gezocht voor minder valide mensen die niet naar de politie kunnen gaan of niet kunnen praten bijvoorbeeld. Nu worden deze mensen geslagen en ontvoerd en weggeschreeuw of doodgeschreeuwt bijvoorbeeld omdat ze in de hoek gedreven worden en in een rol gedrukt staan. Er sterven redelijk wat mensen aan zo is mij ook ingelicht (mensen waar bij woonde zijn doodverklaard) (zie problemen met administratie per postcode)
Zou er vriendelijker kunnen worden geholpen. Het is zo moeilijk voor minder valide mensen om te overleven zonder te worden vermoord met onpassende hulp. Je vlucht zo naar het toneel van je keuze en je rol daarin. Welke rol word jij aangeboden en op welk toneel sta jij?
(Ik word niet goed geholpen hier. Ik heb pijn en ik vertrouw de administratie van de bedrijven en regering niet) (Wie wonen er op straat nu?) (Wie moet er in de cel en wie is er in de cel gezet?)