Ik ben jarenlang onder behandeling geweest bij verschillende Psychologen en Psychiaters
Ik had en heb veel last van angst stoornissen waanbeelden paranoide en stemmen in mijn hoofd
Later wist ik het zeker dat ik de psychische ziekte van Borderline had opgelopen in het leven
Zoveel dingen kwamen overeen met die ziekte Ik heb zoveel gesprekken gevoerd maar de oplossing
is er nog steeds niet Ik heb de ziekte van Borderline opgelopen doorwat mij in het leven is aangedaan
Je leeft met een masker eigenlijk Het verdriet is niet te verwerken wat je hebt je staat ermee op en gaat
ermee naar bed Soms wil ik niet meer leven na wat er allemaal is gebeurd Ook heb ik veel last van Psychose,s
en Nachtmerrie,s Dan schrik ik ineens zomaar wakker en denk dat mensen mij iets ergs willen aandoen De meeste
klachten waar ik onder lijd zijn waanbeelden, achtervolgingswaan ,en angst stoornissen Ik heb ook ondervonden dat ik het niet echt naar mijn zin hebt in deze wereld Ik voel me eenzaam en alleen vaak en kom er soms niet uit met mezelf
De mensen die lijden aan de persoonlijkheids stoornis Borderline hebben vaak ook last van Schizofrenie en psychose,s
Veel mensen met Borderline doen vaak alles opschrijven om het te verwerken Het verleden is vaak niet verwerkt en de klap komt meestal vele jaren later pas De Psychologen en Psychiaters hebben me laten praten en praten maar ondanks het vele praten kwam het er niet echt uit Ik heb de psychische ziekte,s opgelopen rondom mijn 17e a 18e levensjaar
Maar als je aan de ziekte,s lijd wordt dat pas echt merkbaar vele jaren later dat de mensen het pas merken en zien
dat het slecht met je gaat Ik ben nog steeds onder behandeling van Psychologen en Psychiaters die proberen de schade te beperken wat er nog te beperken valt Ik ben dus al bijna 10 jaar onder behandeling bij Psychiaters en Psychologen en daarvoor vele jaren bij het Riagg en ggz om het te vergeten en te verwerken Ook ben ik in verschillende klinieken terechtgekomen en behandeld En gleed ik de afgelopen jaren steeds verder af Mensen met de ziekte van Borderline waar ook Schizofrenie en Psychose,s onder valt doen zich zelf de meest erge dingen aan O.a zichzelf verwonden, Zichzelf slaan, Met het Hoofd tegen de muur slaan,Door deze ziekte kan je onmogelijk functioneren in de Maatschappij De Psychische ziekte wordt meestal opgelopen in de pubertijd De mensen die lijden aan deze ernstige ziekte zijn meestal afgekeurd En maken alle mensen in hun omgeving gek door hun merkwaardige gedrag vaak opgelopen door Trauma,s De Ziekte van Borderline is een persoonlijkheids stoornis in bepaalde functie,s de ziekte sleept je langszaam naar de afgrond.
Vriendelijke Groeten Danny van Strien