Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schizofrenie en Psychose,s Danny van Strien

• Danny van Strien

Ik ben jarenlang onder behandeling geweest bij verschillende Psychologen en Psychiaters

Ik had en heb veel last van angst stoornissen waanbeelden paranoide en stemmen in mijn hoofd

Later wist ik het zeker dat ik de psychische ziekte van Borderline had opgelopen in het leven

Zoveel dingen kwamen overeen met die ziekte Ik heb zoveel gesprekken gevoerd maar de oplossing

is er nog steeds niet Ik heb de ziekte van Borderline opgelopen doorwat mij in het leven is aangedaan

Je leeft met een masker eigenlijk Het verdriet is niet te verwerken wat je hebt je staat ermee op en gaat

ermee naar bed Soms wil ik niet meer leven na wat er allemaal is gebeurd Ook heb ik veel last van Psychose,s

en Nachtmerrie,s Dan schrik ik ineens zomaar wakker en denk dat mensen mij iets ergs willen aandoen De meeste

klachten waar ik onder lijd zijn waanbeelden, achtervolgingswaan ,en angst stoornissen Ik heb ook ondervonden dat ik het niet echt naar mijn zin hebt in deze wereld Ik voel me eenzaam en alleen vaak en kom er soms niet uit met mezelf

De mensen die lijden aan de persoonlijkheids stoornis Borderline hebben vaak ook last van Schizofrenie en psychose,s

Veel mensen met Borderline doen vaak alles opschrijven om het te verwerken Het verleden is vaak niet verwerkt en de klap komt meestal vele jaren later pas De Psychologen en Psychiaters hebben me laten praten en praten maar ondanks het vele praten kwam het er niet echt uit Ik heb de psychische ziekte,s opgelopen rondom mijn 17e a 18e levensjaar

Maar als je aan de ziekte,s lijd wordt dat pas echt merkbaar vele jaren later dat de mensen het pas merken en zien

dat het slecht met je gaat Ik ben nog steeds onder behandeling van Psychologen en Psychiaters die proberen de schade te beperken wat er nog te beperken valt Ik ben dus al bijna 10 jaar onder behandeling bij Psychiaters en Psychologen en daarvoor vele jaren bij het Riagg en ggz om het te vergeten en te verwerken Ook ben ik in verschillende klinieken terechtgekomen en behandeld En gleed ik de afgelopen jaren steeds verder af Mensen met de ziekte van Borderline waar ook Schizofrenie en Psychose,s onder valt doen zich zelf de meest erge dingen aan O.a zichzelf verwonden, Zichzelf slaan, Met het Hoofd tegen de muur slaan,Door deze ziekte kan je onmogelijk functioneren in de Maatschappij De Psychische ziekte wordt meestal opgelopen in de pubertijd De mensen die lijden aan deze ernstige ziekte zijn meestal afgekeurd En maken alle mensen in hun omgeving gek door hun merkwaardige gedrag vaak opgelopen door Trauma,s De Ziekte van Borderline is een persoonlijkheids stoornis in bepaalde functie,s de ziekte sleept je langszaam naar de afgrond.

Vriendelijke Groeten Danny van Strien

• erica irene

mail me maar persoonlijk als je wilt, ik herken alles wat je schrijft en nee alles wat ik je als tips zal geven valt gewoon binnen je standaard verzekering. dus heb geen financieel eigenbelang bij dit.

wel gaat het me aan het aan omdat ik weet dat er andere invalshoeken zijn die erg veel positieve resultaten geven en die niet veel mensen kennen

erica.irene1@hotmail.com

• KingShangHoo

Borderline en schizofrenie zijn toch twee totaal verschillende ziektes? Bij mij is ook wel aan schizofrenie gedacht vroeger, maar weer uitgesloten.

Ik zelf heb ADHD en trekken van Borderline en Anti-sociaal en ik heb heel diep gezeten, maar uiteindelijk controle over mezelf gekregen.

Toen ik diep zat haat ik de mensen die me wilde helpen omdat ze ongelijk hadden naar mijn mening met hun positieve gelul, ik wilde alleen maar het negatieve horen. Het leven is eenmaal zwaar en voor de een is het zwaarder als de ander, dat is een feit. Ik heb ontzettend vaak aan zelfmoord gedacht en ik ben nog steeds van mening dat het mensen eigen verantwoordelijkheid is hoe hiermee om te gaan.

Hoe dan ook, je moet het beste ervan proberen te maken, meer kan je niet doen. Je kan niet meer doen dan je best.

• Danny van Strien

www.dannyvanstrien.nl De Website over de jongen die altijd zijn eigen weg ging En altijd zichzelf is gebleven En de enige die zijn eigen carriere zelf heeft opgebouwd

www.dannyvanstrien83.web-log.nl Het Web-Log dat gaat over talloze onderwerpen over hemzelf

• Danny van Strien

Psychose,s

Herbelevingen

Trauma,s

NachtMerrie,s

Slaap Problemen

Slaap Stoornissen

Denk Stoornissen

Borderline

Psychische Problemen

Korsakov

Schizofrenie