Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dossierkast

• frankwerkhoven

i iikzelf heb een lange weg achter de rug, opgenomen geweest op afd amstelland A PSYCHO THERAPEIUTISCH GEMEENSCHAP SANTPOORT ZUID IN HET JAAR 1989. mijn naam is franciscus werkhoven of gewoon frank ikzelf ben nu bijna 40 jaar ikzelf heb er een potje vangemaakt eigelijk ben ik nu op het punt beland dat ik pas volwassene ben kan iemand mij vertelleng iemand mij vertellen of mijn dossier nu nog bestaat eerlijk gezegd vind hoop ikzelf dat mijn dossier nu nog bestaat omdat belangrijke mischien nu nog bestaat eerlijk gezegd vind ik dit belangrijk ,omdat er ik hoop dat ik een sec opinion krijg ik wil graag weten of mijn dossier nu te vinden is in de dossier kastenwie wil mij helpen????

• disbeliever

mailen gaat moeilijker met een playstation 3

• disbeliever

mijn wens is dat alle gegevensbestanden van de ggz nhn in een prullenbak worden gegooid

• erica irene

dit is de officiele termijn: Voor ONvrijwillig opgenomen psychiatrische patiënten geldt een bewaartermijn van vijf jaar NADAT ze zijn ontslagen uit een psychiatrische instelling. Voor vrijwillig opgenomen psychiatrische patiënten geldt de algemene bewaartermijn van vijftien jaar.

J e kunt “geluk”hebben ( t is maar wat je geluk noemt) dat men slordig is met dossier opruimen, dan is er nog veel te vinden. ook je huisarts heeft mogelijk nog heel veel in zijn dossier. je hebt altijd recht op dossierinzage, dus ik zou het zeker proberen. Ook zonder een dossier kun je 2nd opinie aanvragen, want ik ga ervan uit dat je zelf in ieder geval nog wel weet wat men toentertijd over je heeft gezegd en gedaan qua diagnose, qua behandeling, qua medicatie etc. ik zou het zeker doen! sterkte ermee, als je meer wilt weten, vraag me maar, misschien kan ik je antwoord geven

erica irene