Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie had contact met Bonnie??

• Thomas

Hallo beste mensen,

Ik vraag me af of dat Bonnie die zo driftig klanten werft op deze site heeft inderdaad iemand geholpen. Gaarne hoor ik jullie reakties. Volgens mij het is malafiede die plukt kaal al zo kwetsbare mensen. Ze schept false hoop en voor flinke bedrag belooft zij iemand te helpen, maar als het zo makkelijk was dan zal al hele Nederland verloosd worden van enge infloeden en kwade geesten. Helaas het is niet zo, en eenmallige hulp betekent niets, zeker van ontwetende persoon te ontvangen die op geld af is, dus lagere trillingsgetal en lagere bedoelingen met zieken voor heeft. Het is nl. zo dat kwade in tijd van 30 sekunden terug bij je is en dat arme Bonnie kan niets aan veranderen. Wil iemand er van vrij komen dan is het langdurig proces waarbij mens moet zichzelf eerst van nare eigenschappen ontdoen, daardoor verliesd entiteit interesse in zijn prooi. Als je stop met roken b.v. dan gaat kwade geest naar iemand anders toe om hem/haar aan te zetten tot roken want je bent niet meer interessant voor hem. Zo werkt dat. Iemand die opvattelijk is tot kwaad aanzetten moet eerst zichzelf onder de loep nemen en zorgen dat je posotief blift en geen nare gedachten uitzendt.

Dat is gewecht op leven en dood om van z'n beest te winnen en vrij als een overwinnar te komen. Helaas velen geven toe aan hun innerlijke kwade leidinng met als gevolg bezetenheid.

Iedergeval laat me weten wie is in aanraking gekomen metr deze dame en wat is uw bevinding.

met vriendelijke groeten

Tom

• Bonnie

Sow Tom, wat een uitspraken zeg! Mijn mond valt open van verbazing!

Ben je dan ook al bij mij geweest voor een behandeling, en heeft die niet geholpen?

Lijkt me niet he? Want anders zou je nooit zeggen dat ik mensen kaal pluk en flinke bedragen vraag..

Het is in en in triest dat jij zo over iemand durft te praten die je niet eens kent, iemand die dit werk doet om mensen te helpen, en daar een vergoeding voor vraagt omdat het voor mij een zware behandeling is. Maar de mensen en ook kinderen gaan zonder stemmen naar huis, en dat is waar het om gaat.

Ik heb met mijn behandelingen zelfs al mensen van de drugs afgeholpen omdat dit ook vaak een boosdoener is die stemmen veroorzaakt.

En laten we ff eerlijk zijn.. als mensen geld uitgeven om voor een kapitaal in hun neus te gooien, of pillen te kopen, dan mogen ze er ook wat voor over hebben om van de gevolgen af te komen. Nog niemand heb ik horen zeggen dat ik teveel vraag, eerder te weinig voor hetgeen ik doe en de resultaten die ik bereik.

Ik merk al aan je hele bericht dat je niet veel afweet van stemmen en de oorzaak ervan, en je frustraties op mij botviert.. nou succes dan!

De mensen die ik geholpen heb, die weten wel beter!

Maar ik zou het ook fijn vinden als die eens iets plaatsten op het forum, helaas is dat niet het geval en wordt ik bedankt via email.. iets wat ik niet zomaar kan publiceren ivm privacy. Maar ook wordt mijn hulp ingeroepen door een team van hulpverleners, psychiaters, reclasering om mensen te helpen die in gesloten inrichtingen zitten en waar ze zelf niet meer mee verder komen. Dat zegt toch ook iets?

En om geld te verdienen doe ik dit niet… ik heb een inkomstenbron als zelfstandige.

Als je deze gave hebt om mensen van stemmen te verlossen, dan kun je niet weigeren als het gevraagd wordt… en als je eens zou weten wat het af en toe met mij doet, dan zou je niet zo negatief zijn. Want het gaat regelmatig ten koste van mijn eigen gezondheid.

Ach, waarom geef ik deze uitleg eigenlijk? Denk lekker wat je zelf wilt en probeer vooral de mensen die geholpen zouden kunnen worden ervan te overtuigen dat ik de zaak besodemieter… dat is dan iets waar jij mee moet leven en niet ik!

En weet je, als jij ooit een afspraak zou maken, dan reken ik speciaal voor jou het dubbele tarief!

Ik wens je veel licht, liefde en vooral WIJSHEID!

Bonnie

• Dolf

Dus stemmen worden veroorzaakt door zgn. “auralifters”, Bonnie. Gezien de hoeveelheid mensen die last hebben van stemmen, betekent dit dat de gehele mensheid belaagd wordt door zgn. “entiteiten van lagere sferen”. Hoe zien die entiteiten eruit? Hebben zij een naam? Waarom doen die entiteiten dat? En waarom op zo'n grote schaal zoals je dat beweert? Mijns inziens is het allemaal te ver gezocht.

Dolf

• Bonnie

Ja Dolf, das jouw mening..

Ik beweer niks maar spreek uit ervaring dat bij veel mensen die ik behandeld heb, auralifters aanwezig waren die de stemmen veroorzaakten.

Maar ook heb ik mensen behandeld die door traumatische ervaringen een alter ego ontwikkelden, een rol die ook vaak door een auralifer wordt gespeeld.

Soms gaat het niet om een auralifter maar om iets maar om een of meerder alter ego's die niet zijn overgenomen door auralifters, maar dus door de persoon zelf in leven worden gehouden.. ze komen er niet meer vanaf omdat ze eraan gewend zijn en zich die rol regelmatig aanmeten om hun ellende te kunnen vergeten.

Maar ook die mensen help ik, door ze terug te brengen naar de periode in hun leven waar dit is ontstaan, en zo laat ik ze afscheid nemen van hun meerdere ikken, zodat ze weer zichzelf kunnen zijn en alleen hun eigen ik aanwezig is. Soms is het zelfs zo dat mensen moeten huilen omdat ze iets missen waar ze graag vanaf wilden maar waar ze erg aan gewend waren.

Groetjes, Bonnie

• lijster

het zal geen toeval zijn dat ik uitgerekend vandaag op dit forum kom…

thomas… ik denk dat 1 van je stemmen aan het spreken is…. t is een beetje een kwaaie stem… spreekt een beetje zwart..

dolf… of de mensen nu belaagd worden door entiteiten of stemmen, dat maakt op zich niet uit. het feit dat ze ze hebben is waar het om gaat. dat kun je aanpakken door je psyche af te dempen met zogenaamde ‘medicatie’. en dat kun je doen door je te verdiepen in de ‘sferen’…

• lijster

hallo bonnie,

heb jij evt. ook een website met info?

of andere contact gegevens. waar je ong. in nederland praktijk houdt.

misschien als ik je beter ken, dat ik mensen naar je zou kunnen verwijzen als dit op mijn pad komt.

overigens niet in de hoedanigheid van schizofreen, en ook niet in de hoedanigheid van hulpverlener. maar gewoon in de hoedanigheid van spiritueel geinteresseerd medemens die wel eens mensen ontmoet met geestelijke nood.

kheb geprobeerd om je een persoonlijk bericht te sturen, maar dit leek niet te gaan.

vriendelijke groet,

lijster

• dolf

Lijster, de beantwoording op mijn vragen doet er wel toe. Als je enigszins serieus genomen wilt worden, moet je PRECIES aangeven waar je mee bezig bent. Bonnie gaf al meer uitleg op mijn vragen. Dat is nodig want anders haakt simpelweg het gros van de hulpverleners af en dat is dan niet de schuld van de hulpverleners maar van de therapeuten die niet goed aangeven waarmee ze bezig zijn.

Ik heb zelf wat geschreven over stemmen. Dat is hier te vinden:

http://www.newthinking.nl/doosvanpandora.html/psychologie.html/stemmen.html

Dolf

• lijster

dolf,

als het gaat over serieus nemen, dan neem ik bonnie's verhaal serieuzer dan jouw reactie… de spot en het belachelijk vinden, druipen er vanaf.

tuurlijk zou bonnie meer kunnen vertellen over dit alles.

ik neem aan dat jij hier niet zit om te zorgen dat bonnie door de mensen serieus genomen wordt…

precies aangeven waarom jij het niks vind, lijkt me in deze eigenlijk meer op zijn plaats. het afdoen met het vergezocht vinden is wel heel gemakkelijk.

• dolf

Lijster, een oud gezegde luidt: wie stelt, bewijst.

Dus als Bonnie zegt dat stemmen veroorzaakt kunnen worden door zgn. auralifters, dan moet zij dat op enige manier kunnen bewijzen.

Verder, als je de link gevolgd had naar mijn website, zou je gelezen kunnen hebben, dat Bonnie en ik meer op een lijn zitten dan op het eerste gezicht lijkt.

Dolf

• lijster

is dit misschien jouw website bonnie?

http://nl.netlog.com/groups/Toekomstvoorspellen

maar die spirituele website, dat adres is niet in de lucht…

of dit:

http://www.mediumschap.com/Welkom.php

mooi dolf, dat jullie op 1 lijn zitten.