Hallo beste mensen,
Ik vraag me af of dat Bonnie die zo driftig klanten werft op deze site heeft inderdaad iemand geholpen. Gaarne hoor ik jullie reakties. Volgens mij het is malafiede die plukt kaal al zo kwetsbare mensen. Ze schept false hoop en voor flinke bedrag belooft zij iemand te helpen, maar als het zo makkelijk was dan zal al hele Nederland verloosd worden van enge infloeden en kwade geesten. Helaas het is niet zo, en eenmallige hulp betekent niets, zeker van ontwetende persoon te ontvangen die op geld af is, dus lagere trillingsgetal en lagere bedoelingen met zieken voor heeft. Het is nl. zo dat kwade in tijd van 30 sekunden terug bij je is en dat arme Bonnie kan niets aan veranderen. Wil iemand er van vrij komen dan is het langdurig proces waarbij mens moet zichzelf eerst van nare eigenschappen ontdoen, daardoor verliesd entiteit interesse in zijn prooi. Als je stop met roken b.v. dan gaat kwade geest naar iemand anders toe om hem/haar aan te zetten tot roken want je bent niet meer interessant voor hem. Zo werkt dat. Iemand die opvattelijk is tot kwaad aanzetten moet eerst zichzelf onder de loep nemen en zorgen dat je posotief blift en geen nare gedachten uitzendt.
Dat is gewecht op leven en dood om van z'n beest te winnen en vrij als een overwinnar te komen. Helaas velen geven toe aan hun innerlijke kwade leidinng met als gevolg bezetenheid.
Iedergeval laat me weten wie is in aanraking gekomen metr deze dame en wat is uw bevinding.
met vriendelijke groeten
Tom