Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

psychiatrie is slecht

• diane

de kliniek waar ze het over hebben gehad in netwerk in 2009 verblijf ik nu voor de 2e keer en men blijft separeren

ik hoef meestlal maar een dag en een nacht maar wordt daarna dagen in een lege slaapkamer opgesloten vanwege het nieuwe beleid tuurlijk een kamer is beter dan een separeer maar een kamer zonder spullen enkel 2 dekens is haast het zelfde.

Ik vindt dat er voldoende andere opties zijn bedoel er zijn mensen op mijn afdeling die ze rustig 2,5 maanden op hun kamer laten zitten.Wat verwachten ze dan als wij terug moeten de maatschapij in dan zijn de meeste mensen zo bang voor normale dingen omdat ze niet tot nauwelijks prikkels hebben gekregen.De regering maar ook instellingen zeggen er wordt minder en minder lang gesepareerd maar denk eens na wat zo'n kamer met je doet.ik vindt het botweg een schande en dat in deze tijd.krijg je te horen te weinig personeel er zijn zoveel mensen die werk zoeken leid ze op voor dit werk en inplaats van steeds vergaderen en ouwe nelen eens naar de clienten gaan want dit is gewoon bespottelijk.Teweinig personeel bah.Nu kan ik daar wel een voorbeeld van geven teweinig personeel dus 1 theraphie van een half uur per week de rest van de tijd zoek je het maar uit ja tv kijken of computeren maar er is meer in de wereld .Ik wil gewoon zeggen de zorg in de psychiatrie is gewoon slecht het wordt tijd voor verandering van behandeling maar ook van mentalitijd tegenover cleienten.We zijn geen beesten loop je niet mee naar je kamer dan wordt je op een deken gesmeten en mee gesleurt werk je tegen dan binden ze je benen vasten en doen je armen zo strak langs je lichaam dat je de rest van de week spierpijn hebt en bent en blauw bent.Dan zeg je er wat van dan is het je eigen schuld.Ik heb borderline en mps een meervoudige persoonlijkheids stoornis dus weet niet altijd wat ik doe maar respect of een gesprek met iemand die er verstand van heeft ja zou wel willen maar ze heeft het te druk.Een psychologe spreken over mijn misbruik kan niet ze heeft het te druk.Een arts assistent spreken ja hij komt vanmiddag komt gewoon niet opdagen.Zolang dit kan in de zorg maak ik me ernstige zorgen over de toekomst in de psychiatrie.Als men blijft bezuinigen dan wordt dit alleen maar erger en zullen steeds meer mensen instorten en er slechter uitkomen dan ze er in gaan.

POLITIEK let eens op waarop je bezuinigt bezuinig op je salaris ofzo maar niet over onze ruggen wij die vaak moeten knokken voor ons leven .En daarna moeten knokken om zo normaal mogelijk leven te gaan lijden.Maar ons haast onmogelijk wordt gemaakt.

Diane van der kolk

haffie_lover19@hotmail.com

alle reacties zijn welkom in mijn mail want ik maar ook mijn ouders zijn van plan dit niet langer te tolereren en niet alleen de psychiatrie maar ook de behandeling van mensen met een beperking is walgelijk.

Mensen doe er wat aan en ga in protest net als ik en mijn ouders.

• slagroomtaart

'leuke' site: www.dwangindezorg.nl