hoi
in 1989 werdt ik ziek en ik bleek schizofrenie te hebben ,een lang verhaal kort maken na 10 jaar vechten van in de put uit de put ,heb ik er mee leren leven omdat moment was ik 21 jaar en werkte als oproepkracht ,kreeg ik toen een kleine wao en de rest bijbetaald van sociale dienst ,iets waar ik nooit meer had opgehoopt gebeurde ik leerde een man kennen (die niks van mijn verleden wist ) binnen een jaar zijn wij getrouwdt ,en hebben wij een dochter gekregen ,mijn pyschiater zegt altyd dat is de beste medicijn voor jou geweest ,ik heb ook nog een zoon gekregen ,heerlijk is dat …..dus ik mag niet klagen , maar waar ik boos om ben is dat mijn man de dupe is geworden, dat hij met een zieke vrouw is getrouwdt, mijn man moet zich k…t werken overuren maken enz om eens iets extra te kunnen doen, want ik krijg maar een wao uitkering van 65, 00p.m en ik ben 80-100% afgekeurdt en krijg nergens meer werk ,heb al bij de uwv aan de bel getrokken en gevraagdt voor werk maar dat is niet mogelijk ,ook niet reorgenisatie ,het beste is zo te blijven hoe het gaat want veranderingen en stress is niet goed voor mij .heb algevraagdt voor een wajong uitkering maar ook dat niet ,omdat ik met 21 jaar ziek ben geworden en ik niet zwart op wit kan bewijzen dat ik dat met 17 jaar ook al was ,terwijl overal staat dat schizofrenie een geboorte afwijking is ,ik voel mij zo oneerlijk behandeld heb ik dan geen rechte als mens ,ik heb toch niet gevraagdt om ziek te worden .is er iemand die mij kan helpen of tips zo dat ik krijg waar ik recht op heb …….
groetjes moon
p.s sorry als er veel typfoutten inzitten ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en voel