Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help, alsjeblieft, help me dan toch

  • onbekende

    Sinds ik mijn man ben verloren, ben ik diep. heel diep gevallen.Het ene welkomsgat om te sterven na het andere, hoe graag zou ik toe geven. Vandaag hoorde ik dat ik een broer ben verloren. Hoe kon ik dat niet weten? Ik heb angsten die niet uit te leggen zijn, en die me hebben afgezonderd van de rest van de wereld.Maar ik hield toch van hem, ondanks onze pijn die ons elk in een hokje plaatste. En nu is hij ook al weg, al weken geleden, en ik wist het niet.

  • H@ns.

    Hoi Onbekende.

    Voor jou is het leven moeilijk, maar ga je niet afzonderen, ga praten met ieder een die naar je luisteren wil, er is vast nog wel een mens die je kan vertrouwen en waar je je hart kan luchten, die je raad kan geven.

    Als je eenzaam blijft raak je onder gesneeuwd in je eigen problemen en dat moet je zien te vermijden.

    Wat veel helpt is om je problemen op te schrijven, alles wat maar een probleem kan zijn en probeer dan een voor een dat probleem te ver werken en als je er klaar mee bent kan je het proberen los te laten.

    Je kan het vergelijken met het schoon maken van je huis, als je alle vertrekken te gelijk schoon wil maken kom je nooit klaar, als je kamer voor kamer doet, kan je alles wat je niet nodig hebt bij grof vuil zetten en wat je behouden wil geef je een mooi plekje, zo doe je met alle kamers.

    Groeten en veel sterkte.

    H@ns.

  • Eindelijk Happy

    Onbekende,

    Ga naar je huisarts en vertel je verhaal. Vraag om hulp. Je moet je verhaal kwijt, anders verdrink je in je verdriet.

    Je man had niet gewild dat je zo ongelukkig bent.

    Heel veel sterkte!

  • Soem

    Je kunt vrienden zoeken en een partner via internet. Er zijn een aantal datingsites en profielensites waar je echt helemaal gratis contact kunt leggen.

    Bij deze sites hoef je dus niet nog te betalen na een zogenaamde “gratis inschrijving”.

    Die sites zijn onder andere deze:

    www.knuz.nl

    www.paiq.nl

    www.hyves.nl

    www.funkyfish.nl

    www.zeddnet.com

    Dit zijn betrouwbare websites. Contact leggen kan ook via websites voor videochat.