Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is dit

• femme

Het zou fijn zijn als iemand me zou kunnen helpen want ik weet het niet meer.

Ik heb last van een dwangstoornis. Daarbij mag ik bepaalde getallen niet denken of niet aan andere dingen. Natuurlijk moet je er dan heel veel aan denken. En nu denk ik dat er een complot is van hetgeen ik niet aan mag denken. Bijvoorbeeld. ik mag niet aan een getal denken en zie dan steeds overal dat getal. Of ik mag niet aan iemand denken en via andere gedachte, dingen die ik zie moet ik dan toch aan diegene denken. Het klinkt misschien heel raar maar dan denk ik dat de dingen waar ik niet aan wil denken in ijn hoofd zitten en dan iemand bepaald dat ik deze dingen moet denken door mij te confronteren. Ik heb het idee hoe meer ik probeer niet aan iets te dnkeen hoe meer ik er op bepaalde manieren mee word geconfronteerd, Wat moet ik n.

• H@ns.

Hoi Femme.

Dwangstoornis heeft vaak met een fobie te maken, de problemen die jij hebt zijn waarschijnlijk ontstaan in een vorig leven.

Wil je weten wat er toen is gebeurd, kan je eens een geprek hebben met een hypno of regressie therapeut en vragen of hij je helpen kan.

Sterkte en groeten.

H@ns.

• Bonnie

Hoi Femme,

Ik denk dat je last hebt van een of meerdere auralifters, ze kunnen je stemmen laten horen, gedachtes geven maar je ook dwangmatig laten handelen en dat kan op allerlei gebieden zijn.

Dit soort gedrag kom ik vaker tegen bij mensen die ik behandel, en zodra ze zijn ‘schoongemaakt’ en behandeld, dan verdwijnt ook dit dwangmatige gedrag.

Zelfs kinderen hebben dit ook wel eens - een tijd geleden heb ik een jongetje behandeld die s'nachts opstond en alles recht ging zetten door het hele huis - het knulletje werd gek van zijn eigen gedrag maar kon er niets aan doen, het MOEST gewoon.

Na de behandeling was het voorbij en nu blijft hij lekker in zijn bedje liggen en boeit het hem niet meer of er ergens iets scheef staat.

Groetjes, Bonnie

p.s. Lees ook mijn stukje eens dat ik heb geschreven hier - over stemmen horen - misschien herken je er iets in.