Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stop machtsmisbruik ggz Assen!

  • danja

    Laat iemand het machtsmisbruik binnen ggz assen stoppen aub….!Mensen worden er heel erg beschadigd!

  • spliffy309

    ze liegen,draaien alles om,liegen,manipuleren stoken in gezinnen en hebben niets goeds voor met anderen het gaat maar om 1 ding en dat is het volgende:wij willen alleen maar dat de de pillen fabriek als een dolle stier blijft draaien en er veel geld mee verdienen.respect bestaat niet bij de ggz,het enige etiket wat ze op mensen plakken is het etiket wat op je medicatie doosje geplakt zit.vindt spliffy309

  • thijs-roy

    ggz Assen wordt bestuurd door een stel arrogante leugenaars,en dat machtsmisbruik,breek me de bek niet open…

    Ik hoop dat deze ggz nog een keer flink door de mand valt.Ze doen mensen de verschrikkelijkste dingen aan daar,dat

    “personeel.”waarom die mensen in Godsnaam een diploma hebben is me niet duidelijk.Het is een instelling van niks.

  • danja

    En ze doen momenteel niets anders dan promotie-persberichten over zichzelf naar zoveel mogelijk kranten sturen,vies hypocriet marketingspelletje…

    Overal pdf bestandjes op internet met casussen die zij dan zo “goed”oplossen bij ggz drenthe zogenaamd,ze zijn zelf degenen die zich altijd zelf bejubelen met hun vuile marketing/promotie-spelltjes,maar de praktijk is,dat ze totaal walgelijk,verwaarlozend en slecht met mensen omgaan,dat bevestigen hele groepen ex-patienten!

    Het is verschrikkelijk wat ze daar met patienten doen.Nu weer van die jublende persberichten over het trtc geschreven door ggz drenthe zelf weer.Verkeerde bron:Ik heb inmiddels kennis gemaakt met een hele groep mensen die totaal afgeknapt zijn op het trtc assen en er heel erg door beschadigd zijn,zoals ze daar met mensen (mis)handelen.

    ook diverse mensen gehoord/gelezen die bedreigd zijn en geintimideerd zijn door deze ggz drenthe,of een andere ggz uit Nederland.Ggz is smerig gewoon wat zij allemaal doen.

  • danja

    Het draait bij hun om geld,omzet en macht(smisbruik) niet om het welzijn van mensen!rare slechte instelling!gevaarlijk voor mensen.Ik zou net als vele andere exclienten gedaan hebben ook nog veel meer misstanden over deze ggz kunnen lekken,maar ik heb helemaal geen zin om daar mijn energie nog in te steken.Daar zijn ze te smerig voor…