Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mensen die stemmen horen zijn NIET gek !! Ze zijn te helpen!

  • Bonnie

    Hallo,

    Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik dit artikel hier geplaatst :

    http://schizofrenie.startpagina.nl/prikbord/8845676/stemmen-in-je-hoofd-lees-dat-dit!#msg-8845676

    Sindsdien heb ik veel reacties en aanvragen voor hulp gekregen via mijn emailadres << spirituele_hulp@live.nl >> en ik heb al vele mensen mogen helpen, en de resultaten waren geweldig. Ze kregen weer rust in hun hoofd - paranoide en dwangmatig gedrag bleef uit, stemmen bleven weg en mensen kregen hun kwaliteit van leven weer terug. Kortom, ze functioneerden weer als psychisch gezonde mensen en dat is geweldig!

    Veel volwassenen maar ook veel kinderen hebben last van het horen van stemmen in hun hoofd, waardoor ze vaak zichzelf niet zijn of dwangmatig gedrag gaan vertonen. Ze worden vaak niet begrepen door hun omgeving en worden als ‘gek of raar’ gezien, wat ik ontzettend jammer vind.

    Ja, misschien kunnen ze wel eens vreemd overkomen, maar dat komt door het getreiter dat ze de hele dag in hun hoofd moeten doorstaan, en natuurlijk door de medicatie die ze moeten nemen - dat heeft ook invloed op het reageren en functioneren van een mens.

    Maar… DEZE MENSEN ZIJN ABSOLUUT NIET GEK!!

    Het zijn mensen zoals jij en ik… en het zal jullie (degenen die stemmen horen) goed doen om te horen dat ik pas geleden een psycholoog behandeld heb, die ook stemmen was gaan horen.

    Nee natuurlijk zag hij het niet zitten om medicatie in te nemen, iets wat wel aan mensen met hetzelfde probleem wordt voorgeschreven… nee hij maakte een afspraak bij mij (kijk, dan geloven ze er ineens wel in) Na 1 behandeling van 1,5 uur was hij van zijn stemmen verlost en ging er toen toch heel anders tegenaan kijken - stuurt nu zelfs mensen naar me door. Ook ggz instellingen sturen regelmatig mensen naar me door waar ze niks meer mee kunnen.

    Er komen zelfs emailtjes van psychiaters binnen die willen weten wat mijn behandelwijze is - iets wat ik natuurlijk niet zomaar iemand kan leren, want het is een gave om dit te kunnen en mogen doen. Het is niet voor niks dat ik mensen uit het hele land en zelfs buitenland help.

    Was het maar zo dat ik dit mensen kon leren, dan zou het een kwestie van tijd zijn en zou er niemand meer last hebben van stemmen horen.

    Wat ik wil aangeven is dat deze mensen met de diagnose schizofrenie, vaak hele sterke mensen zijn - dat moet ook wel om dit allemaal te kunnen doorstaan.

    Vaak zijn ze hooggevoelig (HSP) waardoor ze ook de diagnose ADHD en Autistisch hebben gekregen - ook vaak ten onrechte want het heeft andere oorzaken.

    Iemand die stemmen hoort kan ook een heel nare jeugd hebben gehad, een drugsverleden, lange tijd ziek zijn geweest, depressief, of na een burnout.

    Soms komen de stemmen ook spontaan zonder dat er iets aan vooraf is gegaan - ik behandel zelfs kleine kinderen die stemmen horen en daardoor gedragsproblemen/slaapproblemen gekregen of dwangmatig gedrag gingen vertonen. Nee, ze zijn niet gek… ze hebben een probleem, maar dat is op te lossen!

    Lees de bovenstaande link eens en wie weet kun je jezelf in veel dingen herkennen!

    Voor meer info: email: spirituele_hulp@live.nl

    Groetjes, Bonnie

  • Nienke

    Hallo,

    Mijn moeder van 75 jaar hoort sinds een behoorlijke tijd stemmen in haar hoofd en gezang en krijgt berichten door als; …. gaat scheiden en ….. zegt dat ik lui ben enz,…

    Graag reactie terug a.u.b.

    Dank je wel.

    M.v.g. Nienke Hoogeveen

  • Bonnie

    Hoi Nienke,

    Stemmen zijn altijd in de negatieve zin aanwezig, en dit soort dingen/uitspraken maar ook het gezang komt vaker voor.

    Neem even contact op via info@shepz.nl dan kunnen we het even bespreken.

    Groetjes, Bonnie