Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

menigen gevraagd over GGZ

  • hippo

    graag wil ik weten hoe mensen het GGZ ervaren.

    ik heb van mijn huisarts een verwijzing maar heb

    er niet veel vertrouwen in, in dat GGZ….

  • Danja

    Ga niet naar het ggz is mijn advies.Ggz verwoest echt levens.Ggz is over het algemeen geen zorg,neem het risico niet.Op mijn gezondheid heeft het een totaal verwoestend effect gehad.Er zijn hele zwartboeken over het ggz,zowel in de boekwinkels als op internet.Begin er gewoon niet aan,als je de mogelijkheid hebt,ga dan naar een goede hulpverlener buiten de ggz,maar niet naar zo'n logge grote ggz instelling.

    Mijn eigen huisarts vind het niet normaal hoe ggz handeld,in negatieve zin.Ik ken vele verhalen van mensen die erg slecht zijn behandeld oor het ggz.

    Ik heb een hulpverlener buiten het ggz circuit,dat bevalt veel beter.tips:anti-psychiatriepagina,de site excluded,over misstanden binnen de psychiatrie…..

    Je huisarts kan je ook helpen als je een individuele hulpverlener wilt buiten het ggz-circuit.Je kunt beter zorgen dat je in de mallemolen van de ggz niet terecht komt!

    Danja.

  • hippo

    danja

    dank voor je reactie

    nee ik vertrouw het ggz ook niet en mijn huisarts ook niet meer want ze staat NIET open voor andere opties dan ggz

    dat vind ik niet kloppen want ik heb haar meerdere opties voorgelegd en verzoeken gedaan

    dat mens vertrouw ik niet mee en ik ga naar een andere huisarts

    ik zal die websites bekijken

    groet, hippo

  • nestilli

    je moet ook niet naar het ggz gaan zij zijn ontworpen om onze tegenspraak en meningen te doden als agentjes van de sociale controle, deze mensen zijn vroeger zelf heel erg gebrainwashed en willen je het gif doorgeven.

    je moet naar een alternatieve genezer gaan, zij zal je vertellen jezelf te zijn en jou ding te mogen voelen zoals jij bent en dat je goed genoeg bent zoals jij bent, ze zal je aura dichten zodat entiteiten in dit leven op aarde die slecht en anders met je willen geen kans meer krijgen, jij kan je rust voelen en je concentreren op jezelf. dat is het belangrijkste.

    ggz maakt je alleen maar zieker door brainwashing naar hun hand en onderdrukking.

    laat het stromen ipv!

  • Gijs

    nestilli Schreef:

    ——————————————————-

    > je moet ook niet naar het ggz gaan zij zijn

    > ontworpen om onze tegenspraak en meningen te doden

    > als agentjes van de sociale controle, deze mensen

    > zijn vroeger zelf heel erg gebrainwashed en willen

    > je het gif doorgeven.

    >

    Helemaal mee eens, zorg dat je niet in die molen komt