Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gedachtenstops

  • Cyclops

    Hallo,

    Ik heb een dringende vraag, ik heb nu last van gedachtenstops vlgns mn psychiater. dat klopt want mijn gedachten stoppen soms, ik was met er niet van bewust, maar kan vaak als hij mij er aan herrinnert de zin wel afmaken die zomaar onderbroken werd. dan is er een rust gekomen omdat mn hoofd uit elkaar klapt van drukte het is heel zwaar het is een oplossing dus. nu is mijn vraag, hij wil/kan/durft niet te zeggen erover of ik dan schizofrenie heb. maar ik ben niet van gisteren en heb mijn googlepagina geraadpleegt en daar staat dat het een ernstige vorm van denkstoornis betreft die voor komt bij psychose en schizofrenie. Nu is mijn vraag dus heb ik dan automatisch schizofrenie? of komt het ook voor bij ‘gewone’ mensen of andere stoornissen? Bedankt voor uw eerlijkheid en toekomstige antwoord!

    Mvg Cyclops

  • Cyclops

    Ik vertrouw niemand ook die psychiater niet en twijfel aan alle bedoelingen wie weet wat hij allemaal achterhoud voor mij dus vraag ik het hier…?? hopelijk krijg ik tenminste 1 antwoord!

    Mvg C.