Regelmatig komen mensen via deze link bij mij terecht: http://schizofrenie.startpagina.nl/prikbord/8845676/stemmen-in-je-hoofd-lees-dat-dit!#msg-8845676

Het gaat dan over hun zoon/dochter die stemmen hoort, en waar ze zich zorgen over maken.

Regelmatig behandel ik kinderen met dit probleem, vandaar dat ik er een apart bericht over wil schrijven.

Kinderen zijn vaak hoog gevoelig waardoor ze negatieve energieën/entiteiten kunnen waarnemen of oppikken en dan nare klachten krijgen.

Ook komt het voor dat kinderen na een (kleine) operatie waarbij ze onder narcose zijn geweest, niet meer dezelfde zijn als voorheen.

Op het moment van een narcose is lichaam en geest in een ander bewustzijnstoestand, waardoor ze een makkelijk prooi zijn voor auralifters.

Een traumatische ervaring kan ook een oorzaak zijn, maar zo zijn er vele. Kinderen zijn nou eenmaal gevoelig en staan daar vaak open voor. (onbewust dan wel)

Een kind (van elke leeftijd) kan hier last van krijgen. Dit merk je aan:

- slecht kunnen inslapen (bang zijn)

- vaak wakker worden, angstig, huilen, schreeuwen

- nachtmerrie's

- plotselinge driftbuien waarbij een kind vaak helemaal buiten zichzelf raakt

- agressief gedrag naar ouders/broertjes/zusjes

- gedragsproblemen

- prikkelbaar/stemmingswisselingen/kort lontje

- praten over de dood

- somber zijn

- laag zelbeeld

- weinig zelfvertrouwen

- slecht kunnen concentreren

- dwangmatig gedrag

- eetstoornis

- negatieve gedachten

- stemmetjes horen

Wat het voor een kind inhoudt om stemmetjes te horen:

Veel van bovenstaande natuurlijk! Een kind gedraagt zich anders dan het zich zou willen gedragen en heeft daar vaak veel verdriet van.

Ze worden vaak aangezet tot bepaald onwenselijk gedrag, en zijn niet in staat zich daartegen te verzetten. Ze kunnen er in feite niets aan doen.

Stemmetjes kunnen opdrachten geven en dreigen. Het komt voor dat kinderen van de stemmen dingen MOETEN doen, anders gaan bv hun ouders dood (zeggen de stemmen) Dit kunnen onschuldige opdrachtjes zijn, maar ook extreme. Zo zijn er bv kinderen die zichzelf pijn moeten doen, of iemand anders pijn moeten doen.

Voor kinderen is dit een ware hel. Voor de ouders natuurlijk ook omdat ze machteloos staan.

Als ouders met deze kinderen naar de huisarts gaan, worden ze doorverwezen naar het GGZ, waar de kinderen in de mallemolen terecht komen.

Ze krijgen bijna altijd -geheel onterecht- het stempel ADHD of Autisme, en natuurlijk de bijbehorende medicatie Risperdal of Ritalin.

Deze medicijnen onderdrukken/verzachten de symptomen slechts deels en tijdelijk, maar de oorzaak wordt hiermee niet aangepakt.

Vaak gaat het van kwaad tot erger, zeker als de medicijnen worden gestopt.

Wanneer het kind dat de volwassen leeftijd van 18 bereikt, wordt de diagnose bijgesteld naar Schizofrenie. Geheel onterecht en dit stempel wil niemand.

Ik heb al heel veel kinderen kunnen en mogen helpen, en in slechts 1 behandeling waren de stemmen verdwenen en was er rust in het hoofd.

Blijvend, en zonder terugval. Ik mag na al die jaren dat ik dit werk doe, gerust zeggen dat ik veel ervaring heb op dit gebied en weet waar ik over praat.

Al heel wat kinderen hebben de kwaliteit van leven terug gekregen, en kunnen weer kind zijn.. onbezorgd en zonder chaos in het hoofd, iets wat het hele gezin ten goed komt natuurlijk.

Ook is het altijd belangrijk om je kind serieus te nemen als het iets vertelt, wat raar lijkt. Kinderen moeten zich hierin begrepen voelen.

Soms durven ze er niet over te praten, bang om raar of gek gevonden te worden. Maar dit is iets wat iedereen kan overkomen.

Mensen die stemmen horen, zijn NIET gek!!!!! Luister daarom altijd aandachtig, en indien je kind abnormaal gedrag vertoont, vraag dan waarom het dit doet, ipv het meteen te straffen. Soms komen kinderen dan met het verhaal dat ze zich niet zo willen gedragen, maar dat het MOET!

Dan is het tijd om actie te ondernemen!!

Heeft u kind last van stemmen, negatieve gedachtes, dwangmatig gedrag, slaap/gedragsproblemen, of ander abnormaal gedrag en heeft u vragen, stuur mij dan gerust een mail. Wellicht kan ik iets voor uw kind betekenen.

e-mail: info@shepz.nl of spirituele_hulp@live.nl

Met vriendelijke groet,

Bonnie