Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oproep

• Sjaak

Ik zal je morgen even een mailtje sturen, dan kunnen we even kijken wat jullie van mij verwachten en wat mijn mogelijkheden zijn.

• dolf

Hallo redactie WW,

Ik kan de site goed bekijken met Internet Explorer maar niet met Mozilla FireFox. Het is verstandig de site ook voor andere browsers toegankelijk te maken. Vele mensen gebruiken namelijk een andere browser dan Internet Explorer.

Dolf

• Woeste Weduwe

Rolf,

Bedankt voor de tip. We geven het gelijk door aan de mensen die de website beheren.

Vriendelijke Groeten,

Redactie WW

• Paul van Kempen

klopt. ik probeerde de site te bekijken met Netscape 7.0, daar deed ie het niet mee. toen heb ik het geprobeerd met Explorer en dat deed het inderdaad wel…..

• Brian

Lieve Woeste Weduwe,

Bedankt voor je nette mail. Graag wil ik ook wat voor je schrijven. Ik hoef geen geld maar wil wel een keer per jaar een leuke party in je senioren-woninkje.

Kusje Brian.

• Woeste Weduwe

hahaha, onze senioren woning is wat klein, doch voor wat hoort wat.

indien uw stukken ons aanspreken staat de deur voor u open.

Enig idee welke rubriek u wilt gaan opleuken, dan wel invullen?

Met Vriendelijke Groeten,

WW

• Brian

Ik dacht zelf aan de categorie: “buiten categorie”. Als ik het goed begrijp wordt het dus een blaadje voor en door geestelijk gestoorden. Dat klinkt me goed in de oren. Heb je overigens al meer bekende schrijvers weten te strikken? Er is vast wel wat subsidie te verkrijgen bij een of ander retarden-ministerie, tenslotte biedt je me en ander gelijkgezinden een leuk vooruitzichtje. Hou me maar op de hoogte via mijn tandtelefoontje…

• Woeste Weduwe

Beste Brain,

Sorrie, je komt heel slecht door. We krijgen allemaal onsamenhangende berichten te horen. Erg verwarrend. Is er een andere mogelijkheid?

Vr. Groet,

Verwarde WW Redactie

• Brian

Jawel, ik kan de readctie wel opbellen….

• Woeste Weduwe

Beste Brain,

What about mailen? redactie@woesteweduwe.nl

Wij hebben last van een telefoon fobie.

Vr. Groet,

WW