Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oproep

• lexa

is mijn laatste mailtje naar jullie aangekomen, waarin ik beschrijf wat de kunstwerken inhouden en in welke categorien ik geinterresseeerd ben, ik kreeg namelijk geen bevestigingsmailtje terug, dus misschien is er iets mis gegaan

groetjes sandra

• Woeste Weduwe

Beste Lexa,

We kregen een foutmelding binnen met daarin een hoop gereutel en ergens ook Lexa. Er is dus iets fout gegaan.

Zou je het nog een keer kunnen proberen, we zijn nl. benieuwd!

Vriendelijke groeten,

Redactie WW

• Brian

Ik heb hetzelfde probleem als sandra geloof ik. Ik heb als ik het me goed kan herrinneren ook iets gestuurd. Is dat een grap of zo dat van die telefoonfobie? Je bent toch wel op de hoogte van het feit dat je werft op de schizofrenen-pagina? Er moet toch iets van een soort redactieruimte zijn waar de webontwikkelaars en de financiele adviseurs van de woeste weduwe bijelkaar komen, waarbij ook telefoon staat. Lijkt me doodnormaal. Ik vindt het ook vreemd dat de site volgend jaar offline gaat?(zie de webpage). Ik kan ook geen zaken opsturen als de woeste weduwe zo bezitterig ingesteld is, terwijl ik dit van harte zou doen onder andere bedingsels. Vanwaar die zo ernstig overkomende professionaliteit en toch niet per telefoon bereikbaar zijn?

• lexa

ik heb vandaag een berichtje opgesturrd en kreeg nu wel een mailtje van ontvangst dus ik ga er van uit dat het nu goed is gegaan.

gewoon blijven proberen dus Brain

groetjes sandra

• Woeste Weduwe

Beste Brain,

Het is Lexa inmiddels gelukt, de mail is ontvangen.

En wat de telefoonvrees betreft: gein, blijkbaar anders ontvangen Daarnaast hebben we gewoonweg de voorkeur voor mailen.

Tijdschrift Offline in die zin: we zien het tijdschrift graag in de schappen liggen. Het online gebeuren zal dan in andere vorm verder gaan.

We hebben wel iets ontvangen waarvan we het vermoeden dat het van jou komt, maar de naam Brain kwam er niet in voor. We hebben deze mail benantwoord, maar geen antwoord terug ontvangen.

We zijn weldegelijk via de mail te bereiken. Meerdere mensen hebben intensief mailverkeer met ons.

redactie@woesteweduwe.nl geeft voor de meeste geen probleem.

In de hoop hiermee duidelijkheid te verschaffen.

Vriendelijke groeten,

Redactie WW

• Woeste Weduwe

enne,

mocht het echt een probleem blijven vormen:

woesteweduwe@hotmail.com.

Dit mailadres wordt echter niet intensief gebruikt.

• Brian

Ok, U mag mij publiceren!

• lexa

Hallo WW

Ik heb inmiddels weer een antwoord op jullie vragen verstuurd en kreeg ook een bericht van ontvangst mailtje terug, maar nu hoor ik niks meer van jullie kant.

is er iets mis gegaan wederom met het verzenden van het mailtje, laat het me dan ff weten dan verzend ik m opnieuw.

groetjes sandra

• Brian

Hi Lexa,

Ik heb zo mijn twijfel met die weduwe. Ik snap niet wat ze nou eigenlijk wil. Alhoewel ik het initiatief eigenlijk wel geestig vindt. Als jij er ook zo over denkt kunnen we ook wel samen een blaadje beginnen. Er zijn nog genoeg andere doelgroeppenden. Doei.

• Judith

Waarom zoeken jullie hier naar “schizofrenen”? (tis trouwens mensen die lijden aan schizofrenie, geen schizofrenen) Waarom niet bij de patientenorganisatie?Woeste Weduwe schreef:

>

> Beste Mensen,

>

> We zijn op zoek naar mensen met afwijkende zienswijze, manier

> van leven. Dan kom je dus ook bij de psychiatrie terecht.

> Wij willen graag de blikken verruimen en hebben daarbij de

> hulp nodig van mensen zoals jullie.

> Zijn er mensen aanwezig op dit prikbord die ‘schizofreen’

> zijn en goed kunnen schrijven?

>

> Mail ons!

>

> Redactie@woesteweduwe.nl