Kent een schizofreen persoon geen liefde?
groetjes nele
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsToen ik mijn vriend leerde kennen, op dat moment leed hij al aan schizofrenie, kon hij redelijk goed zichzelf uiten op gevoelsvlak zoals geluk, blijdschap,… Maar nu hij sinds kort medicatie neemt (zyprexa) is het alsof hij geen emoties meer kan tonen buiten irritatie, boosheid enz… meestal negatieve gevoelens dus. Herkent iemand deze gedragskenmerken?
veel patienten van schizofrenie woorden ziek van weg liefd en het punt blijv standaard van all gedragen na period gebruiken medecinen zo snel mogelijk ze zoeken liefd in omgeving van hen ,tussen tijd hen liefd en emotie is op top voor di mensen volen liefd tegen,heel normal en bijzonder,maar heel kort tijd dan komt tijden wisselen van emotie daar moet het gevoel van liefd en all mooi emotie verdwenen zijn tussen all negetiev symptom van booshied em moehied en agressiefen heel veel.
Ik herken hier wel een beetje iets in. Ik heb af en toe ook erg nare, negatieve gedachtes en ik denk dan altijd maar “dat is de schizofrenie”. Maar het is wel vervelend, want ik voel me er vaak wel erg schuldig over
Af en toe heb ik ook fases dat ik erg positieve en heldere gedachtes denk.Ik begrijp er niet veel van, maar dit schijnt allemaal bij het schizofrenie-pakket te horen.
ik weet dat mijn vriend er niets aan kan doen maar soms zegt hij zo'n nare dingen tegen mij. Dit gebeurt vooral 's avonds en dan kunnen de gemoederen hoog op lopen. Maar de volgende ochtend weet hij meestal niets meer van de afgelope avond. En als ik hem dan confronteer met de dingen die gezegt en gebeurt geweest zijn, dan ontkent hij alles…
Herkent iemand dit
groetjes
fee
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?