verlopen de meeste relaties goed of eindigen ze meestal in mineur?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshet gaat om soort relatie tusen hen als ze heel veel meegemakt samen dat beteken de relatie is sterk en de person blijf mestal zijn verlofd stuenen van weg het band hoeveel sterk is maar er is een belangrijk punt en dat is veel ruim geven voor de patient want zijn altijd tegen elkar en dat zwar voor hen is,en als de person di zorged over zijn verlofd heeft veel vrinedenen in zijn omgeving en kan altijd helder denken en goed aan de problem per dag en kan consetreeren met medicatie en all dingen de moet in dag gebueren de person gaat verder en het is altijd niet normal van all kanten groetijs.
Ik heb een Schizotypische persoonlijkheidsstoornis en als mijn ziek zijn op een absoluut hoogtepunt komt (heb ik godzijdank al lang niet gehad) dan kan ik inderdaad weinig nog voelen, bijna geen gevoelens van liefde of verliefdheid meer, ook niet naar mezelf of anderen toe.
Ik ben nu al een tijd stabiel en slik braaf m'n medicijnen en nu heb ik sinds een tijdje weer gevoelens van verliefdheid en hele diepe liefde, kan ook weer goed bij m'n gevoel en dat is heerlijk.
Ik slik Haldol maar wel in een lage dosering: 1 mg per dag. Ik ben overigens een vrouw en dat schijnt weinig voor te komen heb ik begrepen. Haldol geeft in hoge doseringen allerlei rare verschijnselen maar gelukkig zijn ze hier voor een zo laag mogelijke dosering, echt weggaan doen de verschijnselen van je ziekte daardoor niet direct: dat heeft tijd nodig, ik heb alleen soms nog last van flarden visueel maar dat word ook steeds minder geloof ik.
hoi keighleigh
Ik ben ook vrouw. maar dat komt toch wel vaker voor bij schizofrenie, of bedoelde je dat niet?
slik ook haldol 7,5 mg is ook nog een lage dosering, maar ik heb me laten vertellen dat ze die superhoge doseringen niet vaak meer voorschrijven omdat het daardoor maar minimaal beter gaat werken.
fijn dat je maar 1 mg hoeft te slikken
groetjes noix
De schizofreen is de liefde zelfde, tenminste als zyhy geen medicijnen neemt. Na medicijn gebruik is het een gedrogeerde die dus geen schizofreen meer is. Ja jammer, het is maar wat je jezelf aan wilt doen. Nog even kort: schizofrenie is een normale fase, die van zelf weer over gaat. Onder goede begeleiding (een partner die je geen drugs voorzet) best wel leuk. Er zijn natuurlijk altijd grensgevalletjes, maar bij 90 procent van de mensheid gaat het gewoon voorbij zoals een griepje. Ja maar hoor ik U zeggen :Het kan toch altijd weer terugkomen..' dat klopt maar dit kan de stabiele mens zelf doseren, dat leer je als je ouder wordt. Nou toedeloe
liefde is half leven in fantasie .Een psychose ook maar dat wordt dus onderdrukt door de medicatie. Antwoord nee. Mensen met schizofrenie kennen liefde maar niet in de pure vorm. Ik hou van mijn vriendin op mijn manier maar van liefde is geen sprake voor mij omdat de medicatie die onderdrukt.
groetjes anthony
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?