Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even voorstellen en vraagje

• Edwin

Hallo ben edwin,24jaar,ben sinds een aantal maanden schizofreen gediagnostiseerd en heb hier aansluitende medicijnen voor gekregen genaamd risperdal.slaat aardig aan alleen het angstelement blijft toch nog heftig.zijn er gewoon wat eenvoudige tips waar je rekening mee kan houden als je schizofreen ben,zodat het geheel misschien wat draagelijker word?

Groetjes Edwin..

• lexa

hoi edwin,

Ik slik tegen de angst ook nog anti-depressiva en dat helpt goed.

misschien een idee voor jou?

Groetjes lexa

• Edwin

misschien wel ja..zal het er eens met de psy over hebben,thnx ;)

• Angela mv Rick 20-05-2005

Het grootste gedeelte van de angst werd bij mij dragelijker toen de medicatie werd verhoogd misschien zit jij ook nog niet aan de juiste dosering?

• Edwin

klopt zit pas op 2 mg risperdal.heb nogf minimaal het dubbelle te gaan ;)

Oh maak je dan niet druk de angst zal nog verminderen dat zal je zien :)

• Edwin

laten we dat dan maar hopen he :)

Mijn behandelaar zei dat ik meer vertrouwen in mezelf moest hebben en in de behandeling misschien gaat dat voor jou ook op :) ?

• Edwin

hehe 100%,maar dat is niet makkelijk als je in een wereld leeft waarvan je niet zeker weet of het de juiste is(wanen)..ik word daar erg onzeker van.plus ik sceptisch overal wel tegen aan kijk.zit een beetje in me karakter denk ik :P

Ik begrijp het. Ik wens je veel sterkte, met een beetje geluk word het binnenkort een stuk beter, eerst even afwachten in hoeverre de medicijnen je kunnen helpen, wie weet heb je zoals ik geluk en word je weer de oude. (hoewel die psychoses je wel in ieder geval veranderen is mijn ervaring)