Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even voorstellen en vraagje

• Edwin

dank je..ik hoop het ook.kan alleen maar afwachten en kijken wat de tijd me brengt :)

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ja dat is zo en blijf ons in de tussentijd fijn vergezellen hier want we zijn met niet zoveel maar het is best een gezellige plek hier, je zal er veel herkenning in vinden.

• lexa

probeer zo veel mogelijk met de dag te leven en van het moment te genieten,

ook al gaat het niet altijd even goed.

Als het niet goed gaat ,geef er dan maar ff aan toe, hoort erbij.

er tegen vechten werkt vaak averechts en dat werkt weer frustrerend.

Wat angsten betreft, zie het als iets wat bij je hoort, en wat je wellicht deels moet accepteren.

Ik merk altijd dat als ik de angst zo een plaatje geef als onderdeel van mijn ziekte (beperkingen) dan kan ik het makkelijker accepteren.

sterkte groetjes lexa

• Edwin

ja dat zijn nog dingen waar ik middenin zit..het accepteren zeg maar.soms geloof ik geen eens de diagnose,maja als ik alles lees en om me heen kijkt kan het niet anders.en blijf zeker wel hangen.ik weet dat dit soort prikboorden goed kunnen helpen ;)

• Edwin

lexa schreef:

>

> probeer zo veel mogelijk met de dag te leven en van het

> moment te genieten,

> ook al gaat het niet altijd even goed.

>

> Als het niet goed gaat ,geef er dan maar ff aan toe, hoort

> erbij.

> er tegen vechten werkt vaak averechts en dat werkt weer

> frustrerend.

>

> Wat angsten betreft, zie het als iets wat bij je hoort, en

> wat je wellicht deels moet accepteren.

> Ik merk altijd dat als ik de angst zo een plaatje geef als

> onderdeel van mijn ziekte (beperkingen) dan kan ik het

> makkelijker accepteren.

>

> sterkte groetjes lexa

• Wowed

wat bij mij hielp was dat ik tegen mijzelf zij dat ik mijzelf eens als een echte man moest gaan gedragen. Angsten moet je overwinnen en goed je koppie erbij houden.

Dus zeg maar tegen jezelf dat je gewoon een watje bent als je angst krijg. En ga ook even na waarover die angsten gaan. Moet je er wel echt bang voor zijn. Hoe doen andere mensen dat dan. De mens bestaat al zolang, ik denk niet dat je angst echt uniek is.